gruffu Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har fått en 8 gb hardisk fra en xboks som jeg tenkte å koble til pcen. Trodde dette var en helt vanlig hardisk, men jeg klarer ikke finne den i windows. Er det noe spesielt jeg må gjøre eller fungerer det ikke?? :-? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skaffe seg noe som leser FATX filsystemet Hardisken er normal, men spesial filesystem. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skal du bruke disken i pc så hent et lite prog. som heter delpart start med dette i dos det vil finne alle typer partisjoner. Fjern partisjon og opprett en ny med fdisk. SR Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Disken er kryptert, så du må ha nøkkelen for å kunne låse den opp. Lenke til kommentar
gruffu Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Hvordan får jeg tak i den da..? Og hva er det? prøvde delpart , men det fynket ikke nei.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ta turen innom f. eks xbox-scene.com .Der står det forklart hvordan du går frem for å kunne bruke harddisken i PCen din. Lenke til kommentar
gruffu Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takker.. Hvis noen andre lurer på hvordan dere skal gjøre det så står det på denne siden..http://xbox-scene.com/articles/pc-hdd.php Det eneste er at de filene ddu må laste ned fungerer selvfølgelig ikke linken til,slik at du ikke får astet dem ned. hdunlock.exe, hdunlock.pas, hddisabl.exe, and hdddisabl.pas HVis noen har ddisse filen eller vet hvor du kan få tak i dem så hadde det vert fint om dere sa fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå