Bodyworks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Heisann Jeg trenger noen råd om bra dobbel din spiller som stort sett har det meste..Navigasjon,blåtann,usb,ipod osv.... Har sjekket litt ut om disse kenwood 5220bt å 8220bt,å håper noen har noen formeninger om disse ,hadde vært fint :!!! Snarest,da dette er aktuelt nå...Tenker på lydmessig også.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da hadde jeg sett på denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1804. Pioneer er et sikkert og godt valg. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ville gått for Pioneer. Enten den kimstianp linker til eller Pioneer AVIC HD3BT, ca samme spiller, litt større skjerm, men med harddisk i tillegg. Begge disse spillerne er også klargjort for ryggekamera (koster vel 3000 kr for løst ryggekamera fra Pioneer tror jeg?). Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tenker på pris også?? pioneer er mye dyrere....Er disse kenwood spillerne så dårlig da??? Det er jo faktisk garmin navigasjon å di er jo kjent for å være bra...Håper på flere svar snarest?? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Da er nok navigasjonsdelen bra ja, men forsterkerne i Pioneers spillere er generelt bedre enn i Kenwoods etter alt jeg har hørt. Mye koster Kenwoods løsninger da? er vell sankk om halve prisen Etter det jeg har hørt så er kenwood bra,hadde bare håp om flere svar om att dette er riktig:) Jaja, jeg har ike SÅ tung for det..! Om du vil at jeg skal si at Kenwood er bra så kan jeg godt det; Kenwood er bra. Føler du deg lettere til sinns nå? Fra spøk til revolver: Jeg har hørt veldig mye positivt om Pioneer og jeg har hørt ganske mye splittede tilbakemeldinger om Kenwood. Derfor veit jeg hva JEG ville valgt, men det betyr IKKE at Kenwoods produkter er dårlige. Om du vil ha et slikt system, og det er halve prisen av Pioneer som er maxprisen din, ja da er jo saken grei, er den ikke? Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 JOda,kenwood er sikkert greit nokk,di er no lik i seg sjøl på en måte,i følge di som seller pioneer å kenwood...blant annet bilstereospesialisten.. vill vell merkes når den blir montert,er vell akkurat kommet til norge ,så det vill bli spennande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå