Trixz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nvidia har kommet med en ny beta driver i forbinneslse med 3dmark vantage, jeg har vista 64bit med sp1. Når jeg prøver og legge inn så får jeg beskjed om at jeg har 32bit unninstaller og kan ikke fortsette innstalleringen. Har tatt noen skjermbilder over problemet. Dette får jeg først Dette får når den fortsetter System Vista 64bit Jeg har 64bit vista og får ikke lagt den inn. Jeg har prøvd og slette den gamle nvidia drivern men får sammen feil. Endret 6. mai 2008 av Trixz Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg kjører 175.12 på Vista Ultimate 64-bit, og det funker som bare rakkern.. Har ikke testa så veldig mye, men kjørte gjennom 3dmark Vantage, samt CoD 4 og WoW funker helt fint. Endret 6. mai 2008 av Propanelgen Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ossen driver hadde du før du la inn 175.12 Lenke til kommentar
T5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har samme problem m nye 175.16 driveren, er det noen som vet en fix mot dette, eller må jeg bruke den gamle driveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå