DirtyBit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hey! driver å soser litt rundt på general betaen nå, men har skaffet meg open beta key og så jeg kan spille litt på open beta oxo, men jeg lurer på.. hvilken server er folka på dette forumet på? openbeta server 1? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vet ikke enda selv, skal prøve å få brukt Bellicus som nick, så hvis det er noen som ser meg online i morgen er det bare til å si hei Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke skjønner jeg hva du skal på en open beta å gjøre når du har closed keyen. Open beta klienten er dårligere optimalisert, lengre loadingtider flere crash etc etc. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke skjønner jeg hva du skal på en open beta å gjøre når du har closed keyen. Open beta klienten er dårligere optimalisert, lengre loadingtider flere crash etc etc. Si det Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) fordi , pvp på closed beta er lvl 80 chars som 3 shotter meg.... samt BG pvp slippe å stresse med å skaffe gear, bare skaffe gear i fra questing de lvlene du kan dra , så pvp og hvis jeg er jævlig heldig så er det en build som ranger eier enda i pvp:D Endret 6. mai 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) fordi , pvp på closed beta er lvl 80 chars som 3 shotter meg.... samt BG pvp slippe å stresse med å skaffe gear, bare skaffe gear i fra questing de lvlene du kan dra , så pvp og hvis jeg er jævlig heldig så er det en build som ranger eier enda i pvp:D Tenkte aldri på de som har drit lyst på en sånn key og aldri har spilt spillet? Du tar jo på en måte dems mulighet får å prøve det Endret 7. mai 2008 av AtleBer Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 fordi , pvp på closed beta er lvl 80 chars som 3 shotter meg.... samt BG pvp slippe å stresse med å skaffe gear, bare skaffe gear i fra questing de lvlene du kan dra , så pvp og hvis jeg er jævlig heldig så er det en build som ranger eier enda i pvp:D Tenkte aldri på de som har drit lyst på en sånn key og aldri har spilt spillet? Du tar jo på en måte dems mulighet får å prøve det er vel faen ikke mitt problem at folk er for trege til å registrere seg for key, og som jeg virka så var jeg bare jævlig heldig å få en openbeta key siden registreringa da gikk ned da jeg holdt på å skrive min app... så /care sånn sett.. klokka var ganske mye da jeg fikk keyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå