Joakim87 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Etter jeg kom fra et LAN der noen prøvde og hacke meg(var i vinterferien) scannet jeg pcen med ad-aware(i dag), men nå plukker brannmuren min opp noe jge ikke vet hva er.... denne infoen står i loggen: Rating: Medium, Protocol: UDP, Soures ip: Vet ikke om jeg skal legge ut denne er det lov? Direction: Incoming Action Taken: Blocked Count:1 Sours DNS: Skal jeg gi dere denne og? Kan henne jeg er litt veldig dum som ser på dette med mistenklige øyne, men når jeg ikke vet hva det er så syntes jeg det er best og spørre.... Noen som vet hva dette er ? Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Nå kom den en med Protocol: TCP(flags:S) er ikke det no hacke greier? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nei. Det er helt vanlig når du sitter på nettverk med andre og få request på de portene. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jamen de kommer nå.... jeg er hjemme nå.... det har holdt på helt siden kl 17.00 Lenke til kommentar
maximus Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tviler på at det er noe å bry seg med. Kjør en security test Her så finner du ut om systemet er sikkert. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jamen de kommer nå.... jeg er hjemme nå.... det har holdt på helt siden kl 17.00 Vanlig når du sitter hjemme også. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er sannsynlig at du blir scannet av et eller annet prog. Bruker du router så gå til opsettet på routeren og steng for ping utenfra. SR Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 nope sitter ike på router.... men en venn sa at det ikke var noe og bry seg om pga at brannmuren stenger det ute... men det er fryktelig irriterende ! Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 75122 intrusions have been blocked since install. Nå bruker jeg Zone Alarm pro, og skrur bare av at den skal poppe opp meldinger hver gang noen prøver noe. Ingen irritasjon, bare glede :smile: Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 hmmm... takker... da gikk det ann og spille cs igjen uten at Hl legger seg ned weeeeee ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå