Patton Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde newerwinter nigths 2, med mask of the betrayer. Og jeg likte ikke det, mest fordi det ikke var litt dårlig kampsystem. Likte ikke at man bare kikket, så begynte de å slå på hværandre uten at du kunne gjøre så mye, bortsett fra å kaste en magi eller 2. Men det er mer en smakssak... Hvis du ikke likte Neverwinter Nights 2 pga. kampsystemet, ville jeg holdt meg unna Neverwinter Nights 1, Baldurs Gate og Icewind Dale. Der er kampsystemet omtrent det samme (D&D style). Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 RAINBOW SIX VEGAS 2!!! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sven Coop til Half Life(ikke 2) FAntastisk artig coop mod og det finnes sikkert hundrevis av maps, models og mye mer! Litt utdatert grafikk, men det er fortsatt gøy som fy! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 QUOTE(TAS @ 08/05-2008 : 09:47) Frontlines:Fuel of war. http://www.gamespot.com/pc/action/frontlin...=result;title;0 Fint at du legger ved en link, og er du sikker på at dette har en Co-op del? Eller er det i bf stil? Altså at du skyter på Ai? mange fine forslag! Skal på spaceworld i Morgen, så nå gjelder det xD Kompisene mine vil også spytte i noen kroner, så jeg tror vi har råd til de fleste spillene, men holder det med 1 kopi av hvær for å spille på LAN? Frontlines: Fuel of war er bare Team deathmatch,men du kan ta baser Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_video_games http://www.tomshardware.com/forum/95474-13...ly-online-games Endret 8. mai 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gears Of War Rainbow Six Vegas 2 Swat 4 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg sier en ting: NeverWinter Nights 2! Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ghost Recon: Advanced Warfighter er bra, opptil 4 på campaign. Gears of war er også moro, men litt mer arcade skyting. (jeg syntes det ble kjedelig etter en stund med så få våpen). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Frontlines: Fuel of War hørtes spennende ut. Har det coop? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 beklager at jeg ikke så det før men elsker coop selv. så kan vel si... Serious sam serien ------ til pc sært men morro Ghost recon Advanced Warfighter ------ Ganske artig coop der om man blir noen. Og gode gamle half life 1 sin sven coop mod. ------ Dere kan gå gjennom hele story'n sammen + andre maps du laster ned Unreal tournament 3 ---- ikke noe spesielt, men de har lagt inn ny coop oppdragslinje dere kan spille sammen, men det er nesten som vanlige matcher bare sammen og varierte. Der for deg Markus... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rainbow Six: Vegas 2 - Taktisk Co-Op for 2-4 spillere. Ressurskrevende. Rainbow Six 3: Raven Shield - Taktisk Co-Op for 2-4 spillere. UT2 motor. No One Lives Forever 2 - Egne Co-Op missions, muligens ikke så artig om ikke flere har spilt spillet og kjenner settingen. De fleste strategispill går an å spille mot maskin, eller andre motspillere over internett. Red Alert 2 og Age of Empires 2 er klassikere på det området. Det er jo selvsagt også mange nye spill i denne sjangeren. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 army of two? aner ikke vhilken plattform det er, eller vet ikke noe om spilelt men det ser bra ut. men Age Of empires 2 er en klassiker. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg anbefaler Diablo serien. Fett med ganske mange. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Splinter Cell? Det er jo en klassiker! Og jeg skal se om jeg finner den, er "Chaos Theory" den nyeste? Nei, det nyeste Splinter Cell er Double Agent, men har ikke lik Co-op modus som i Chaos Theory. Etter min vurdering er Chaos Theory mye bedre sammen med en venn Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Warcraft 3 og Command & Conquer 3 + expansion. drittbra spel begge 2 Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Warcraft 3 og Command & Conquer 3 + expansion. drittbra spel begge 2 det er din mening. men vær så snill kom med noen forslagi innlegget ditt. Warcraft 3 er uansett noe av det morsomste på lan./ normal/Dota/Td/Survival det har alt til og med mario kart Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Støtter og Serious Sam spillene. Med 2 spillere kom rundet vi de 2 første spillene på ca 7 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå