Grizzler Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har du noe som helst garanti da? Si at du vinner en TV til 20000, hvis den da slutter å virke har du noe rett på å returnere den å få en ny? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg regner med at du har produsentens garanti uansett, men noen rettigheter utover det kan jeg ikke se at du har. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde en slik sak med creative for en tid tilbake, og de sa jeg hadde reklamasjonsretten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Beklager at jeg drar opp en gammel tråd her, men spørsmålet ble plutselig aktuelt for meg. Jeg går ut fra at Osse-mon tar feil angående reklamasjonsretten rett og slett fordi det ikke har vært gjennomført et salg og kjøp. Forbrukerkjøpsloven omfatter så vidt jeg kan se bare kjøp og salg, ikke premier. Tilsvarende for angrefristloven. Produsentens garanti regner jeg med man fortsatt har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå