Nubby07 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei, har et ganske enkelt spørsmål. Har bestilt masse separate deler fra komplett.no som jeg skal bygge en pc av. Men problemet er at de ikke har hatt en del på lager. Jeg bestilte delene for 1 måned siden, men må fortsatt vente på den ene delen. I mellomtiden har flere av delene gått ned i pris, verdt flere hundre kroner. Jeg betalte med kredittkort med en gang jeg bestile alle delene. Har jeg da rett på refundsjon siden komplett.no enda ikke har levert varene og hvis jeg hadde bestilt delene nå hadde jeg faktisk spart penger. Noen som vet? Takk på forhånd Mvh Magnus Endret 5. mai 2008 av Nubby07 Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ta kontakt med dem, de er som oftest særdeles behjelplige hos Komplett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvis komplett ikke er enig er det jo bare å avbestille og bestille på nytt. Selv om du har betalt så trekker de ikke din konto før de sender varene. Hvis du gjør dette så kan det jo være at andre kommer før deg i køen og du må vente lenger for varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå