mag1987 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hva trenger jeg får å gjøre dette så billig som mulig, og hvordan gjør jeg det? håper på svar Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Med reciver regner jeg med at du mener forsterker? Vel, da har du egentlig to valg: Du kan jo helt enkelt bruke de kablene som fölger med eller hvis du vil ha DD 5.1 kjöper du deg en Xbox Advanced SCART cable + en optisk kabel. Digital Surround på Xbox vil KUN fungere hvis du bruker optisk kabel... Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 takk for svar men hvordan skal jag bruke de kablene som følger med for å få koblet boxen til forsterkeren. jeg ikke 5.1 jeg har bare 2 høytalere. Lenke til kommentar
bel Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Da blir vel det enkleste å ta lyden fra tv`n inn til forsterkeren, regner med at du har lydutgang på tv`n. Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 nei det har jeg desverre ikke. er det da i det hele tatt mulig uten å bruke masse penger på advanced scart kabel og optisk kabel? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan da vel bare koble de to lydutgangene på kabelen fra xbox'en til stereoen med en RCA forlengelses kabel?? Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 hvis det finnes en rca forlengelses kabel så er problemet løst. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sånn kabel. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Elkjøp, Expert, OBS......osv. Fleste "TV-butikker" har sånne. Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 ok. takker for svar alle sammen. nå er jeg glad Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Med reciver regner jeg med at du mener forsterker? FYI: En reciever er en forsterker med innebygd radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå