Gertab Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Heisann! Var og kjøpte en WD passport idag og det virker som noe er løst inni der. Høres ut som noe som flytter seg rundt litt vilkårlig når man holder den i forskjellige vinkler. Har koblet det til og testet og den oppfører seg normalt. Skal den være slik eller er det best og få byttet den? Takker for svar. Mvh Gert A Lenke til kommentar
microne Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Jeg har 3 slike disker, ingen av disse har noe "løst" inni seg. Det trenger ikke nødvendigvis å være farlig, men personlig så ville jeg nok byttet den for å ikke risikere at dette kan skade disken på et senere tidspunkt. Thomas Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror jeg har noe av det samme. Det virker som det er en liten løs ting inne i der. Når jeg rister hører jeg den klart. Min mybook funker veldig bra. Jeg bare åpnet hele greia og tok den lille plastik biten ut. Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Var nede og byttet den jeg, tok ikke sjansen. kjedelig og få problemer senere selvom det sikkert bare var en løs plastikkbit. Ikke noe problem og få byttet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå