Selvin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Alt jeg kjøper er i pund? Er du sikker på det? Ett spørsmål til, hvor lang tid tar det før de "charger" Visakortet mitt? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Årh, jeg ser aldri heavenly sword på tilbud. Venter enda på å få det til under 200. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Årh, jeg ser aldri heavenly sword på tilbud. Venter enda på å få det til under 200. Det håper jeg også på. Virker som et bra spill, men ikke verd 500kr ut i fra lengden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Veldig bra at folk tipser om gode tilbud på spill etc., alltid fint å kjøpe spill til en hyggelig penge! Takk for tipset KoffeinKanin! Jepp.. Derfor det er en sticky som heter "Billige ps3 spill".... Det er godt mulig, men syns dette var noe alle burde få vite Alt jeg kjøper er i pund? Er du sikker på det? Ett spørsmål til, hvor lang tid tar det før de "charger" Visakortet mitt? Japp. Alt står i pund, og på kortet har det alltid blitt tatt riktig sum i forhold til valutaen. Det skal skje innen 24 timer. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Veldig bra at folk tipser om gode tilbud på spill etc., alltid fint å kjøpe spill til en hyggelig penge! Takk for tipset KoffeinKanin! Jepp.. Derfor det er en sticky som heter "Billige ps3 spill".... Det er godt mulig, men syns dette var noe alle burde få vite Ser den, det var noen veldig gode priser.. Alt jeg kjøper er i pund? Er du sikker på det? Ett spørsmål til, hvor lang tid tar det før de "charger" Visakortet mitt? Japp. Alt står i pund, og på kortet har det alltid blitt tatt riktig sum i forhold til valutaen. Det skal skje innen 24 timer. Da er det fristende med et GT5.. Er bare så skeptisk da jeg en gang handlet et spill på play til rett under 200 spenn (i pund), men så trakk dem i Euro, så da ble det 210 kr eller noe.. og da ble det jo toll, mva og full pakke... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så rart, jeg kjøpte GT5P derfra for noen uker siden, da ble det trukket i pund, og ble 185,- Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 kjøpte 1 blu-ray film til 170 kr og den ble sendt på mandag,noen som vet hvor lang tid det skal ta ? (første gang jeg kjøper fra play) Bor sentralt på østlandet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 kjøpte 1 blu-ray film til 170 kr og den ble sendt på mandag,noen som vet hvor lang tid det skal ta ? (første gang jeg kjøper fra play)Bor sentralt på østlandet De siste ordrene mine fikk jeg i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå