bruno99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hjelp brukeren over deg og skriv inn noe du trenger hjelp til tips til! Rediger gjerne innlegget når du har fått testet tipset du fikk. Skriv da "karakter fra 0-10 hvor 10 er beste! Jeg får ofte hodepine på ettermiddagen, et tips? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Gå ut i det fine været. Se opp og snurr rundt 23 ganger på 43 sekunder så drikk 30 ml melk for så å gjøre det omigjen 2 ganger. Funker for meg. Trenger hjelp med å velge den beste blogg-systemet. Må kunne legge til eget design. Uten reklame. Endret 5. mai 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Programmer din egen side! Hjelp mot vondt i magen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Løs litt på belte/buksen. Gå på do, sitt en stund. Funker sikkert ok. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Programmer din egen side! 6/10 tenkte på det men ikke tid til det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Løs litt på belte/buksen. Gå på do, sitt en stund. Funker sikkert ok. Ta en smertestillende tablett/middel Jeg sløver den alltid 10-15 minutter om morgenen som gjør at jeg ikke rekker å lese avisen tips til hvordan jeg kommer meg opp med en gang klokken ringer? Lenke til kommentar
yokomoko Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sett vekkeklokken på andre siden av rommet om kvelden. Da må du stå opp for å slå den av om morgenen, og da er du oppe Tips til en unnskylding for ikke og ha gjort leksene til læreren? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ikke si noe. Bare lever den neste dag. Eller si at du slet litt og h*n får oppgavene i morgen. Hvordan kan jeg se hvilke filmer som starter på ShowTime på Kabeltv? Glem dette: Hvorfor er en gyrokompass nordsøkende? Skjønner meg ikke på vektene som utnytter jordrotasjonen... Endret 5. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå