Gå til innhold

AoC: Traveling in Hyborian?

Anbefalte innlegg

Så hvordan reiser man egentlig rundt i Hyborian? I begynnelsen så hørte jeg veldig mye rykter om at det bare var båter mellom hovedstatene og at man kunne risikere å måtte ri i opp til 20 min+ for å komme dit du skulle, personlig hadde dette vært epic. Men så i det siste så sa en fyr jeg kjenner at være sone ble sin egen Instance/map, Altså at man ikke kan gå/ri fra sone til sone å for å komme til en ny sone så må mange Klikke på en båt elns for å bli fraktet til den sonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ekstremt mye informasjon som skal hentes fra sone til sone, og derfor ville det ha senket ytelsen betraktelig om man skulle ha hatt denne streamingen i bakgrunnen konstant. Det var verre i Everquest i gamledager hvor man måtte trygle og be noen om en portal eller løpe i en time om man skulle til et bestemt sted.

Lenke til kommentar

Hmm, når jeg ser på karte så er jo enkelte av Sonen (eller 'Zones') veldig, veldig store. Kan vi risikere flere Loading Screens i en sone, eller har de kanskje Scale ned noen av sonene litt? Hvor mye av selve karte er med i spillet?

Edit: Sorry, etter en tur i <<Kart over Hyboria>> tråden fikk jeg delvis svar på spørsmålet.

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...