Gå til innhold

Se youtube på PS3

paa99

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å se youtubefilmer o.l på ps3en min så funker det ikke. Står at jeg må laste ned Flash Player men det funker heller ikke.

Noen som kan si meg hvordan jeg skal få sett sånne videoer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker for meg også, aldri prøvd det før nå.. Lasta ned nyeste firmware før i dag(stått ubrukt i noen måneder nå), tror det var 2.30.. Fikk spørsmål om å legge til tillegsmodul ellerno når jeg klikka på en video på youtube, jeg trykte naturligvis ja også fikk jeg spilt av klippene!

Lenke til kommentar

Får ikke testa det for jeg sitter på jobb. Har ikke spilt PS3 på en stund så det kan hende det har kommet noen oppdateringer som jeg trenger? Er bare maks 2 uker siden jeg har spilt da. Sjekker når jeg kommer hjem igjen så får jeg komme tilbake med en bedre beskrivelse av hva som faktisk skjer.

Lenke til kommentar

Nå er jeg hjemme. Når jeg prøver å se en video så kommer det opp at jeg må laste ned Flash Player som tidligere nevnt. Trykker på linken og der må jeg velge åssen type Internett/operativsystem eller hva man skal kalle det. Windows, mac, linux, solaris eller en annen og om det er mozilla, explorer, eller opera som jeg bruker. Jeg vet heller ikke hva jeg skal velge der så jeg prøvde alle, men da kom det opp: "Sett inn en lagringenhet". Kanskje ikke helt ordrett.

Noen som kan hjelpe meg her eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...