Gjest young d Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei, jeg har kjent en jente i snart 1 1/2 år. I den siste måneden har jeg begynt å utvikle følelser for henne, dette vet jeg også hun har begynt med mot meg... Et lite spørsmål, hvor lang tid vill dere annta at jeg normalt vill ha før jeg blir ansett som kjedelig? Hvor lang tid vill de ta før hun vill miste interessen uten at jeg fåretar noen særlig drastiske tilltak? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor lenge kan du somle, med andre ord? To sekunder. Poenget: Ingen grunn til å vente. Få det gjort. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor i all verden lurer du på hvor lenge det vil ta før hun "går lei" ? Hvis du begynner å få følelser for henne, og du mistenker at hun får det for deg også, ja da er det bare til å kjøre på da! Lenke til kommentar
Gjest young d Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er vell mer det hær, være midt i mellom det å ikke trenge seg for mye på eller å vente for lenge før du gjør noe, hvis du forsto? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Smi mens jernet er varmt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan jo slå begge veier dette her, er fullt mulig at du går lei av henne etter hvert. Men ønsker deg lykke til, og følg rådet til TheGnome og kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå