ekwathne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor kan jeg kjøpe PS3+GTA4 Bundle? Noen som har de på lager? Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Både www.playx.no og www.zailor.no ser ut til å ha den på lager. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ekwathne skrev: Hvor kan jeg kjøpe PS3+GTA4 Bundle? Noen som har de på lager? Free Record Shop i Lillehammer har på lager ^^ Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 EB Games (Stovner) i Oslo burde ha den. Så de hadde en eske eller to på lager da jeg gikk forbi igår. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Bestilte tidligere idag fra Playx.no. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har playx forandret på behandlingen av moms i det siste da eller? Husker at når jeg bestilte noe der ifra for et år siden eller noe, så måtte jeg betale toll på varer med en verdi over 200,-. Dette har de tydeligvis forandret på: Sitat Varene pakkes hos vår logistikkpartner Cinemax i Danmark eller på vårt lager i Norge. Varene sendes alltid rett hjem til deg på raskeste måte. Ved sending fra Danmarksørger vi for fortolling og momsbehandling. Dette gjelder alle varer også de over kr 200,-. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser at den også ligger på Multicom og Amentio. Regner med at den blir dyrere på Elkjøps butikker, så er vel best å kjøpe på nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå