jon-t Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 HEi Skal se på ein bil i morgon. Det er ein VW Golf 1996 modell, den har gått 102000km. Pen og servicer har blitt fulgt. Kva må eg forvente å måtte gi for denne bilen ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvilken motor er det snakk om? Hvordan ligger det ann med ekstrautstyr? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har sett 96 mod til 25k liksom, så syns 30-40k hadde vært drøyt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 5k mer for en bil som f.eks har gått en del mindre, ser generellt penere ut, har for eksempel AC og bedre motor. Synes du det ikke er fair? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Joda, joda, men den jeg så var ganske strøken. Nå husker jeg ikke hvor langt den hadde gått da. Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg solgte min stemor sin gamle 96 Golf 1,6 GL 100hk i fjor høst for 56 000kr. Den var kun gått 87000km og alle servicer. Men ikke noe spesielt utstyr igrunn. Prisen kommer veldig an på farge, motor, km og generell stand. Og selvsagt å finne rett kjøper:) Endret 6. mai 2008 av erasmussen Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når man skal kjøpe bil er det jo viktig å finne rette selger, det kommer jeg aldri til å glemme. Ga 15 sure for min 280000km Golf II. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ho skulle egentlig ha 35000 for han, men vil no helst ha 38000. Hadde vistnok vert ein som hadde sakt til ho når ho var på sist service at ho kunne prøve å få 40k for han... Eg veldig dame kjørt, altså til og frå jobben i lav fart Er ein 1.6 liters motor på 100 hester, og av spesielt ekstra utstyr så er vel det berre klimaanlegg. Ser ut som det mangler selve service boka, men det følger med kviteringer frå jevnlige servicer. Prøvekjørte han i dag, det eg var mest skuffa over var høgtalerene. Dei må vere sprengt... Det er seriøst likeverdig lyd frå min mobiltelefon. Riktignok ikkje like høgt, men langt bedre å høre på. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At den er damekjørt til og fra jobben i lav fart trenger absolutt ikke å være bra, bare så du vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå