Gå til innhold

AoC: What goes up goes down....


Anbefalte innlegg

Jeg ser virkelig ikke vitsen med å sitte på et forum å spre dritt om et spill dere tydligvis ikke liker. Om du ikke liker det så er det da ikke værre en å spille noe annet...

 

Sjærp dere, virkelig!!!

 

Vi driter vel langt f*** i om dere ikke liker det.

 

 

Å det tulle med at ingen ting i spiller er nyskapenede er bare tull frem til dere finner frem noe linker/filmer som motbeviser det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne at dere sier at Aoc ligner på wow i det hele tatt?, Aoc er jo faen meg helt nytt(med combatsystemet, pvp osv) Wow er det mest boring spillet du kommer til i lengden, jeg var druid en gang i tia å får å være helt ærlig var det ikke mer en å trykke på 2 knapper,max 3. I aoc kan du lage dine egne comboer(har jeg hørt?) story linen er helt ny og ikke kom her å si at Grafikken er lik.

 

Wow er et konge spill missforstå meg rett, men at dere kan sammenligne Aoc og wow er som å sammenligne natt og dag, det eneste som er likt er jo at det er rpg basert.

 

(ps: Tastaturet lever sitt eget liv noen ganger så tilgi meg hvis det er noen skrivefeil)

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at dere sier at Aoc ligner på wow i det hele tatt?, Aoc er jo faen meg helt nytt(med combatsystemet, pvp osv) Wow er det mest boring spillet du kommer til i lengden, jeg var druid en gang i tia å får å være helt ærlig var det ikke mer en å trykke på 2 knapper,max 3. I aoc kan du lage dine egne comboer(har jeg hørt?) story linen er helt ny og ikke kom her å si at Grafikken er lik.

 

Wow er et konge spill missforstå meg rett, men at dere kan sammenligne Aoc og wow er som å sammenligne natt og dag, det eneste som er likt er jo at det er rpg basert.

 

(ps: Tastaturet lever sitt eget liv noen ganger så tilgi meg hvis det er noen skrivefeil)

 

Synes du WoW er kjedelig, da passer ikke conan for deg.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at dere sier at Aoc ligner på wow i det hele tatt?, Aoc er jo faen meg helt nytt(med combatsystemet, pvp osv) Wow er det mest boring spillet du kommer til i lengden, jeg var druid en gang i tia å får å være helt ærlig var det ikke mer en å trykke på 2 knapper,max 3. I aoc kan du lage dine egne comboer(har jeg hørt?) story linen er helt ny og ikke kom her å si at Grafikken er lik.

 

Wow er et konge spill missforstå meg rett, men at dere kan sammenligne Aoc og wow er som å sammenligne natt og dag, det eneste som er likt er jo at det er rpg basert.

 

(ps: Tastaturet lever sitt eget liv noen ganger så tilgi meg hvis det er noen skrivefeil)

 

Synes du WoW er kjedelig, da passer ikke conan for deg.

 

Å hvorfor skulle han ikke like aoc om han ikke liker wow?

Lenke til kommentar

Dette er den desidert mest useriøse tråden i "Age of Canon"-forumet på gamer.no.

Ser dere ikke at dette bare er trolling?

Ja MMO'er er avhengighetskapende, men ingen reelle arguemnter for at AoC er mer enn f.eks WoW. De har jo ikke enggang rep i AoC.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
At spillet sammenlignes med WoW kan jeg forstå, iogmed at WoW var spillet som "banet" vei på sett og hvis, selv om omtrent alt i WoW er hentet fra andre spill.

 

At du ikke liker spillet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, men du forklarer i det minste litt hvorfor du synes at det ikke er bra. Men på de punktene du nevner tror jeg aldri vi blir enige :o) Så, blir vel bare til å slå seg til ro med at folk er ulike.

 

 

Problemet er ikke at grafikken er er veldig daarlig, men at den vil kreve en nyere PC enn de fleste har tilgang til for aa faa pen grafikk. Men en aldrende PC er det mulig du vil faa darligere grafikk i AoC enn i eldre spill som er mer tilpasset datidens maskinvare. God grafikk er ikke et minus, for all del, men det er veldig begrenset hvor mange kunder som har hardware til aa se at spillet kom ut i 2008 og ikke i 2006.

 

Angaende comboene saa kan jeg tenke meg det blir enten en combo som blir den beste aa bruke mot alt, eller en combo mot hver class som blir den beste aa bruke. Det som mangler i slike spill er interaktivitet naar du slaass - problemet er at du kan lukke 0ynene og fortsette grindinga. Du vet hva du skal trykke paa og kan spille i halv-s0vne, trenger ikke aa f0lge med paa hva fienden gj0r.

Jeg ville ha likt aa se forskjellige egenskaper som varte i bare noen 0yeblikk men dramatisk 0kte resistanse mot for eksempel ild-angrep. Naar du ser at fienden skal til aa skyte ild maa du time ditt forsvar mot det angrepet riktig. Grinding i MMOs vil jeg sammenligne med aa spille Eddie eller Christie i Tekken.

 

Ah0q, Jeg syntes Farcry har bedre grafikk enn det der, enda AoC krever mer.

Lenke til kommentar
At spillet sammenlignes med WoW kan jeg forstå, iogmed at WoW var spillet som "banet" vei på sett og hvis, selv om omtrent alt i WoW er hentet fra andre spill.

 

At du ikke liker spillet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, men du forklarer i det minste litt hvorfor du synes at det ikke er bra. Men på de punktene du nevner tror jeg aldri vi blir enige :o) Så, blir vel bare til å slå seg til ro med at folk er ulike.

 

 

Problemet er ikke at grafikken er er veldig daarlig, men at den vil kreve en nyere PC enn de fleste har tilgang til for aa faa pen grafikk. Men en aldrende PC er det mulig du vil faa darligere grafikk i AoC enn i eldre spill som er mer tilpasset datidens maskinvare. God grafikk er ikke et minus, for all del, men det er veldig begrenset hvor mange kunder som har hardware til aa se at spillet kom ut i 2008 og ikke i 2006.

 

Angaende comboene saa kan jeg tenke meg det blir enten en combo som blir den beste aa bruke mot alt, eller en combo mot hver class som blir den beste aa bruke. Det som mangler i slike spill er interaktivitet naar du slaass - problemet er at du kan lukke 0ynene og fortsette grindinga. Du vet hva du skal trykke paa og kan spille i halv-s0vne, trenger ikke aa f0lge med paa hva fienden gj0r.

Jeg ville ha likt aa se forskjellige egenskaper som varte i bare noen 0yeblikk men dramatisk 0kte resistanse mot for eksempel ild-angrep. Naar du ser at fienden skal til aa skyte ild maa du time ditt forsvar mot det angrepet riktig. Grinding i MMOs vil jeg sammenligne med aa spille Eddie eller Christie i Tekken.

 

Ah0q, Jeg syntes Farcry har bedre grafikk enn det der, enda AoC krever mer.

Tror ikke du har fulgt med i timen gitt.

I AOC går det ikke an å lukke øynene og spamme buttons, det er gitt ut videoer som forklarer combatsystemet, hadde du fulgt med så hadde du visst at alle mobs har skjold som flytter seg og du må da følge med og angripe fra den siden som er svakest.

Også i pvp er det slik men da flytter du selv hvor du har sterkest skjold.

Jeg foreslår at du setter deg inn i ting før du kommer med slike meningsløse påstander.

Lenke til kommentar

Jeg håper da INDERLIG at conan kommer til å bli avhengighetsskapende ! Herregud det er jo det som den store visjonen til ALLE spill - Bli så bra at man ikke kan slippe taket !

Mye SNADDER i livet som er avhengighetsskapende , damer , alkohol , narkotika , sjokolade , pille seg i nesen osv osv .

 

 

 

HEIA FUNCOM OG CONAN !!!!

Lenke til kommentar
Angaende comboene saa kan jeg tenke meg det blir enten en combo som blir den beste aa bruke mot alt, eller en combo mot hver class som blir den beste aa bruke. Det som mangler i slike spill er interaktivitet naar du slaass - problemet er at du kan lukke 0ynene og fortsette grindinga. Du vet hva du skal trykke paa og kan spille i halv-s0vne, trenger ikke aa f0lge med paa hva fienden gj0r.

Jeg ville ha likt aa se forskjellige egenskaper som varte i bare noen 0yeblikk men dramatisk 0kte resistanse mot for eksempel ild-angrep. Naar du ser at fienden skal til aa skyte ild maa du time ditt forsvar mot det angrepet riktig. Grinding i MMOs vil jeg sammenligne med aa spille Eddie eller Christie i Tekken.

 

Men, for meg så ser det ut som om du ikke har spilt dette skikkelig. Du kan dodge attack, du kan stunne ved å bevege deg kjapt mot fienden etc etc. Brukte du aldri disse egenskapene? Det er typiske slike ting som kommer til å skille mellom en god og dårlig PvPer f.eks.

Lenke til kommentar

Det sier seg jo selv at disse spillene ligner noe på hverandre, den personen som lager et mmo som ikke ligner noe annet har utført et mirakel. Det er jo klart om du har spilt SWG i et par år, wow i et par år og prøvd xx andre mmo gjennom tiden så er det ikke like stas som første gang du spilte et mmo.

Om man forventer en radikal forandring, ingen grind, at alle questene er super spennende og engasjerende og at alt bare er supert og at man blir hektet ved første sekund blir man skuffet.

 

Det er et spill, spill ligner på hverandre. Må også si at folks som sammenligener mmo grafikk med singelplayer pc og konsoll spill burde ta seg en tur i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at dere sier at Aoc ligner på wow i det hele tatt?, Aoc er jo faen meg helt nytt(med combatsystemet, pvp osv) Wow er det mest boring spillet du kommer til i lengden, jeg var druid en gang i tia å får å være helt ærlig var det ikke mer en å trykke på 2 knapper,max 3. I aoc kan du lage dine egne comboer(har jeg hørt?) story linen er helt ny og ikke kom her å si at Grafikken er lik.

 

Wow er et konge spill missforstå meg rett, men at dere kan sammenligne Aoc og wow er som å sammenligne natt og dag, det eneste som er likt er jo at det er rpg basert.

 

(ps: Tastaturet lever sitt eget liv noen ganger så tilgi meg hvis det er noen skrivefeil)

 

Synes du WoW er kjedelig, da passer ikke conan for deg.

Denne må du nok utdype litt mer.

 

Det finnes et hav av folk som gav opp MMO sjangeren etter at de ble lei av WoW som nå vender tilbake pga AoC.

Lenke til kommentar
Angaende comboene saa kan jeg tenke meg det blir enten en combo som blir den beste aa bruke mot alt, eller en combo mot hver class som blir den beste aa bruke.

Det som mangler i slike spill er interaktivitet naar du slaass - problemet er at du kan lukke 0ynene og fortsette grindinga. Du vet hva du skal trykke paa og kan spille i halv-s0vne, trenger ikke aa f0lge med paa hva fienden gj0r.

Jeg ville ha likt aa se forskjellige egenskaper som varte i bare noen 0yeblikk men dramatisk 0kte resistanse mot for eksempel ild-angrep. Naar du ser at fienden skal til aa skyte ild maa du time ditt forsvar mot det angrepet riktig. Grinding i MMOs vil jeg sammenligne med aa spille Eddie eller Christie i Tekken.

 

Ah0q, Jeg syntes Farcry har bedre grafikk enn det der, enda AoC krever mer.

Her forteller du vell folket som virkelig har prøvd spillet og som vet endel om det at du ikke er helt "up to date" angående det.

 

Når jeg skal melde meg på en diskusjon så pleier jeg da hvertfall lese litt om emnet før jeg kaster meg inn i det og hoster ut informasjon som ikke ligger i vater overhodet.

 

Alt av hva du "ønsker" er faktisk i spillet, og når det gjelder comboene så er det en utrolig stor forskjell på hva disse gjør. Det hele kommer an på hvilken klasse du er.

 

Er du en HoX f.eks så har du comboer som gjør "fire dmg" og for å utnytte denne ekstra så har man også comboer som knuser armoren til fienden. Om ikke dette er nok så har du også "spells" som setter fyr på våpenet ditt slik at du gjør enda mer "fire dmg" på dine "fire combos", og dette er kun et eksempel med en combo på en singel klasse.

Lenke til kommentar

O(O)phus, Jeg er fortsatt ikke overbevist.. Greien er at mens det "paa papiret" ser ut til aa vaere veldig forskjellig, saa blir det i praksis ikke det. Tenk missions i Eve-Online, du er ute i verdensrommet og gj0r missions. Der locker du deg paa en target og trykker paa de vaapene du vil bruke, saa er resten auto-attack til fienden d0r.

En skulle tro det ble veldig forskjellig mens i praksis saa er det ikke saa forskjellig som det virker som.

 

Jeg haaper jeg tar feil, men inntrykket jeg har faatt fra filmene er ganske labert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes det er patetisk at folk finner på ting for å hakke ned på AoC. F.eks. dårlig grafikk. Få dere briller eventuelt linser.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Synes det er patetisk at folk finner på ting for å hakke ned på AoC. F.eks. dårlig grafikk. Få dere briller eventuelt linser.

 

 

Enig...spesielt om dere ikke engang er i beta og faktisk har spilt spillet men baserer deres utsagn på noen film klipp.

 

Men for oss som har slått ihjel endel timer i Hyboria vet at dem har ikke peiling på hva dem snakker om..noe som selvf gjør oss jævla forbanna. :yes:

 

Legger til den her som jeg synes var litt artig..hehe

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...