Camper_killer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser på bursdagen min som "den dagen som aldri burde ha funnet sted" >.> Fankenmeg ikke noe å feire, jeg blir bare glad hvis folk glemmer den. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg tenker som så; hvor mange bursdager husker jeg? Faen ikke mange. Jeg blir dypt imponert om venner husker når jeg har bursdag. Faen skal de vite det for? Cry more! Endret 7. mai 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen som husker bursdagen min heller. Har sluttet å bry meg særlig om det. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det eneste som hjelper er å fikse seg en fjesbok! Da får du mange gratulasjoner vøtt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det eneste som hjelper er å fikse seg en fjesbok! Da får du mange gratulasjoner vøtt Dette hjelper også om mange venner har facebook^^ Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det eneste som hjelper er å fikse seg en fjesbok! Da får du mange gratulasjoner vøtt Dette hjelper også om mange venner har facebook^^ Ja, det er å anbefale! Gjør som de fleste andre å send ut venneinvitasjoner i hytt å pine via poker'n, så ligger du straks opp i 1000 venner, aka minst 250 gratulasjoner HVER bursdag :D EDIT: Facebook er bare sååååå kult lizm! Endret 7. mai 2008 av Phannyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Med mindre du ble 18 så er det care at ingen husker det. Blir du 18 så blir du ALLTID gratulert. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er enig med mange andre her, bursdag er care. Jeg har sett frem til bursdagene frem til jeg ble 10 pga gaver, 18 når jeg kunne kjøpe øll / gå på byn kjøre bil, være voksen osv. Og jeg gledet meg til jeg ble 20 fordi da kan jeg kjøpe brennevin og gå ut på skikkelige utesteder. Uansett om andre glemmer bursdagen din så er det ikke noe personlig i det. Av alt det jeg har å tenke på fra jobb til studier til kvelds planer osv osv så er det aller siste jeg tenker på andres bursdager. Jeg glemmer venners bursdager i hytt og pine og venner glemmer min, det spiller ingen rolle spør du meg. morsomt at jeg så denne tråden nå som jeg akkurat kom på at jeg glemte bursdagen til en kompis som hadde bursdag i forgårs hehe godt eksempel, det er ikke noe personlig med det. Det er faktisk etter min mening bare en unødvendig ting å holde styr på / gå rundt å huske på. Det er greit at man bør huske bursdagen til aller nærmeste familie, kjæreste o.l men ellers så er det ikke noe å bry seg om. Som du sier det skjer fælere ting her i verden Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke så veldig mye å bry seg om egentlig. Synes ikke bursdager har vært noe stort siden jeg var sånn 10-12 år. Sist bursdag (26. april) fikk jeg en del gratulasjoner på Facebook og noen meldinger. På kvelden dro jeg på en bursdagsfest til en venninne (hun hadde bursdag 2 dager senere) og fikk da en god del gratulasjoner + at de sang bursdagssang^^. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det hadde vært smart av deg å invitere familien på kake og kaffe denne dagen. Da hadde de husket det også , og du hadde ikke hatt noe å syte for. Jeg er 22 år gammel, men i familien min har vi tradisjon med at besteforeldre og tanter kommer på kaffe og kake når noen fyller år. Selv skal jeg i fødselsdagsselskap til søskenbarnet mitt i morgen, og det er noe jeg ser frem til . Da får man møtt familien , samtidig som man får hedret bursdagsbarnet. Man kan ikke regne med at "hele verden" bare går og venter på din fødselsdag. Nå som du er 16 år gammel er det kanskje litt småkjipt siden mange regner 15 som det siste året man gir "barn" bursdagsgaver og slikt. Eneste grunnen til at jeg husker mine venners fødselsdager er fordi det står på facebook når de fyller år. Men helt ærlig.. hadde du virkelig følt deg så mye bedre om du fikk tekstmeldinger med "grattiz" på fra en haug med folk? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men helt ærlig.. hadde du virkelig følt deg så mye bedre om du fikk tekstmeldinger med "grattiz" på fra en haug med folk? Virker som det ja. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Man må nesten spørre seg selv om man er så flink til å huske andre sine fødselsdager ... Og om det er så jævlig viktig å få disse gratulasjonene, så får man passe på å hinte litt noen dager i forveien. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Dagen begynte med at Mammaen min og Søstera min kom inn å sang bursdag sang ....Jeg får bare høre "Gratulere med dagen" fra broren og moren min derimot er jeg glad for at det bare er det, å bli sunget til hadde jeg aldri tålt. Kom på skolen og bestevennene mine husket ikke så klat at jeg hadde bursdag, og jeg pleier heller ikke å gå rundt å rope at jeg har bursdag, likevel så husket en fyr i siste time det så det var jo koselig... Bare å innse at venner ikke husker bursdager lett(befalet derimot husker bursdager, gode push..). Synes det bare er stress å få "Ohh gratulere med dagen" fra venner. Jeg kommer hjem og åpner gavene som jeg ikke rakk det var ikke noe spesielt etter som jeg ikke ønsket meg noe særlig, bare penger egentlig... Penger er det beste du kan få utenom sentimentale gaver. Pleier å få 200 kroner fra bestemor, og det er det av gaver. Kl 7 kom moren min hjem fra jobb igjen og vi dro ut å spiste med besteforeldrene min, pleier egentlig ikke å ha fest på bursdagen lengre... Vi(broren og moren min) spiser kake hjemme. faren min er dau jippi... Min også . Nei, du har det ikke så dårlig som du selv tror, jeg har det derimot like "ille" og har ingen problemer med det. Bare vær glad for det du får. Å ferie bursdager synes jeg er noe tull, derimot er jeg glad i å feste med venner, men å gjøre det fordi det er bursdagen min synes jeg er litt cheesy. Endret 10. mai 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vell jeg har/hadde bursdag i dag og ble 16..å dagen har ikke gått helt som jeg hadde planlagt, kanskje litt teit å klage over en bursdag når der skjer så mye annet fælt i verden men.. Det du gjør da, er å banke inn i hodet på alle når du har bursdag. Gjør det på en litt humoristisk måte, før var det ingen som husket min heller, men etter jeg banka det inn i dem var det min som ble husket best. Det jeg gjorde var at hver gang det var snakk om bursdager, spurte jeg om de visste når jeg hadde bursdag. De ble helt stille, og jeg kom med et skuffet/oppgitt uttrykk. Da spurte de om når jeg hadde, og at de skulle klare huske detl Vel, de klarte det ikke etter aller første gangen, men etterhvert som jeg banka det mer og mer inn i dem visste alle det. Så når dagen kom fikk jeg meldinger av en hel gjeng:P Og selv om alle visste det, fortsatte jeg med å banke det inn i hodene deres, det ble på en måte litt humor i det:P Skal nevnes at dette er 1-2 år siden:) haha, fin historie:P Anyway, poenget mitt er: ikke ta det så tungt. Husker de ikke, hjelp dem med å huske. Da husker de:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå