Snuppi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har klappet fjellrev Men de er så tamme etterhvert at de kanskje ikke gjelder? hehe Drømmen er å møte på ulv eller store kattedyr Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har også kost med rever (revunger). Har sikkert klappet en haug av andre "eksotiske" dyr også, men husker det ikke her og nå. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Err... en kanin som rømte fra naboen! Lenke til kommentar
aarlings Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 er det mulig å få aper som kjeledyr her i norge?? som foreksempel en sjipansunge? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tviler o_o Jeg kunne tenkt meg en vaskebjørn. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg har klappet en tam vaskebjørn. Utrolig søt var den også Ellers har jeg klappet en svær slange. Noe jeg husker svært godt. Edit: Leif Endret 15. juni 2008 av Dusken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ville og/eller eksotiske dyr er ikke lov å ha som kjæledyr i Norge. Vaskebjørn står på lista over dyr som det er ekstra fyfy å ta inn. Det er pga. av at den ville gjort stor skade på den norske faunaen om den slapp løs. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei, får bosette meg et annet sted, tenker jeg. Q.Q Pappa ble slikket på av en Giraff. Den hadde visst en lang, ru tunge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Alligator, anakonda, boa, kobra, hammerhai (de er ekle å ta på \o/), skjeggagam, cubansk krokodille (små, iltre jævler), silkeape, ulv, løve, tiger, lama, alpakka, jeg kommer ikke på flere men det er sikkert flere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har også klappet en boa. Vel, den slynget seg nesten ned i genseren min. Veldig søt da! Hun het Hermine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå