Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tenker på de som (dessverre) er i fangenskap, men har du greid å klappe noen i bushen så fem poeng til deg Drømmen min er å klappe 'kattedyr' og svømme med delfiner. *kooooosepå* Endret 5. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Av det eg kjem på no i farta: I bushen eg klappa hare, hoggorm, piggsvin og mus. I fangenskap har eg klappa elg + mange av dyra ein finn i dyrehagar Har òg klappa (og gått på) eit par svære daude kvalar Endret 5. mai 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 :!: Eh.. jeg tenker på ville dyr, som i feks afrika. Et piggsvin er ikke mye å skryte av Jeg har gått på en steindau sel -uten hode. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 :!: Eh.. jeg tenker på ville dyr, som i feks afrika.Et piggsvin er ikke mye å skryte av Jeg har gått på en steindau sel -uten hode. Hvorfor er ikke pinnsvin noe å skryte av? Jeg har f.eks. ikke sett et eneste pinnsvin i mitt 23år lange liv, og jeg gleder meg til jeg ser et så jeg kan kose på det og evnt ta bilder av det Ellers har jeg ikke tatt på et villere dyr enn ei flaggermus som var i panikk, det var ikke noe koselig pga den ufine lyden den hadde Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Det finst ville dyr i Noreg òg Ein hoggorm og eit piggsvin er like ville som ein løve og ein Zebra som ikkje kan se bra. Endret 6. mai 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 - Wallaby - Wombat - Giraff - Koala (holdt koala ) - Markmus - Kråke (tatt med inn av pus :/ ) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Husker når jeg var liten bygget jeg en hytte i skogen og overnattet. På kvelden kom et ekorn inn, og var ekstremt tam. Klappet/rørte den forsiktig, så stakk den litt senere. Var en ganske spennende opplevelse I fangenskap er blæh. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg og en kompis fanget en måse i en fiskehåv da vi var barn Tror da vi klappet den litt før vi slapp den fri Så fant jeg engang en påkjørt ravneunge som jeg klappet på , den hadde en brukket vinge så jeg tok naturen i mine egne hender og kverka den . Bedre en at den pintes vel? Så hadde vi en brunrev som kjæledyr da jeg var 10 - 11 år, var mest som lekekompis for bikkja Lenke til kommentar
varmit Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Levende dyr? Av levende og litt uvanlige dyr har jeg klappet/berørt: apekatt, en afrikansk slange, tiger, havørn, svane( gikk til angrep, så denne gjorde jeg litt mer enn å klappe..) Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tells katten min? -.- han har noen sinnsyke tussebyer iblant. Har hatt et pinnsvin i hagen. Hun hadde 6 unger som vi foret med kattemat. Også reddet pappa en liten unge fra et dypt hull. Holdt brodern etter beina og heiste ham ned så han fikk hentet tassen. :!: Fanget en liten mus når jeg var liten. Ga den ost og ble skikkelig fornærmet når den ikke spiste. Hva slags mus med respekt for seg selv liker ikke ost liksom? Diverse fugler som har flydd inn i vindusruter i huset. Og flaggermus. Ohjelpe. De klorer. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg og to kamerater ble offer for et ekkornangrep i 7. klasse. vi "klappet" de ikke fordi de kom 4-5 stk løpende ut av skogen, hev seg inn i oss mens de klatret lynkjapt oppover. vi fikk panikk, ristet oss og de skrekkslagne ekkorne løp inn igjen i skogen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Yeah right , den kommer jeg aldri til og tro på L4r5 Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Svømt med et par delfiner i karibien. Det var utrolig gøy, men de var uheldigvis i fangenskap. Er en stor drøm å kunne gjøre det samme med ville delfiner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Yeah right , den kommer jeg aldri til og tro på L4r5 Det er faktisk sant. Det bør nevnes at det kun var en baby-aligator med munnen teipet igjen, men det har da ikke så mye å si? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er tråden for dyr i dyrehager osv eller for ville dyr i naturen? Hvis det er i dyrehager osv: Ulv Alligator Krokodille Tiger Løvinne Struts Pingvin Tarantella Sjimpanse Sånn bitteliten ape (tre stykk fikk plass på hodet mitt) +++ (dyrehager i Spania er morsomme) Hvis det gjelder frie dyr: Elg (løp som faen etterpå) Hoggorm Buorm Pinnsvin (Sett) bjørn (Sett) moskus Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bladibladi Påååsa skabb? Huh? Hvem har skabb? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har klappet en vill rev *stolt* det var på hytta. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 -Klappet en spurv som bikkja mirakuløst klarte å snappe ut av lufta, deretter måtte jeg mose nakken dens, bikkja klarte å kveste den halvveis før jeg stoppet ham. -Har også klappet på noen egg da jeg var liten, fikk skikkelig dårlig samvittighet da mamma sa at fuglen ikke ville ha eggene når de luktet menneske. Senere har jeg blitt fortalt at dette bare er sprøyt. -Pinnsvin har jeg også hilst på, artige små tasser. -Fanget flyndre med hendene flere ganger under snorkling. Drømmen er å svømme med noe virkelig stort. Hvalhai, spekkhogger el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå