DementedAlbino Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ser der er tre forskjellige ratt tilgjengelig til xbox 360, og prisen er ganske lik på de alle. Noen som har erfaringer med de, og kan si litt om fordeler og ulemper med de? http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86625 http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=42581 http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=60805 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Av de tre rattene er det det hvite rattet fra Microsoft som er det beste. Det har force feedback, er trådløst, og er støttet av flest spill. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Av de tre rattene er det det hvite rattet fra Microsoft som er det beste.Det har force feedback, er trådløst, og er støttet av flest spill. og da har du prøvd alle? jeg har joytech sitt, veldig godt å presist, men har ikke force feedback og bruker ledning. har også microsoft sitt, det sies å være trådløst men hvis du må bruke forcefeedback må du koble til strøm (via ledning, ja). Ellers er det eet greit ratt, men utrolig klumpete. Det har også en tendens til å falle av "solberg stol festet" det tredje har jeg ikke prøvd, men logitech er jo kjent for sine gode produkter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dersom Logitech sitt er i nærheten av Driving force Pro rattet på PS2/2 så er ihvertfall den ein soleklar vinnet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ser Expert.no har tilbud på Microsoft rattet til rett under 700 kr, og når jeg kan hente i butikk blir det heller ikke noen utgifter på frakt. Men før jeg bestiller vil jeg igjen forhøre meg om noen flere har erfaringer med de nevnte rattene, eventuelt om der finnes andre gode alternativer. Kanskje ett nytt ratt er på vei, eller ett av rattene har problemer med enkelte av spillene. Kom med den infoen du har:) Lenke til kommentar
orginal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har Microsoft sitt. Det er greit nok. God force-feedback, godt grep og generel ganske god kjørefølelse. Men motstanden i begge gir-shifterne har gått i stykker, og nylig sluttet rattet å fungere som det skal ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=975617 )... Mulig jeg bare har vært uheldig, men... Endret 1. juli 2008 av HappySal Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lånte bort mitt MS-sett til ein kompis, det sluttet plutselig å fungere det også, i god Xbox 360 stil Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Mitt ratt ble rett og slett ødelagt inni da dem idiotsøskenbarna mine skulle vise skillsa sine i Forza 2. Forza 2 ble rett og slett uspillbart med rattet. Hadde den samme bilen som var pusset og moddet som faen før og etter dritungene voldtok rattet Anbefaler Microsoft sitt ratt Koster vel rundt 700-1000kr med Project Gotham 3 eller noe slikt... Endret 1. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 MS sitt er synes jeg best, MEN du spiller lotto når du kjøper et sånt. Dvs. du kan havne med et ratt som ikke er sentrert. Og siden det ikke finnes noe kalibreringssystem (helt utrolig, spør du meg) er det sjanser for at du må levere rattet til butikken for å få ett som ikke er skjeivt. Det måtte jeg gjøre, og jeg vet om mange andre som hadde samme problem. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Merkelig at det ikke blir laget ett skikkelig ratt til xbox 360. Finnes jo gode alternativer til både ps2\3 og pc, men hvorfor må vi med xbox ta til takke med ratt som er fullt av feil og mangler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå