Ascubal Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Heisann, skal mest sannsynligvis kjøpe "ny" bil, en Audi A4 som jeg får for 40 000 kr Denne typen har de "kjedelige" frontlyktene, sånn alt i et sak med stripete glass.. Vurderer derfor disse, vil disse passe rett inn? Er ganske grønn på dette her :S På audien er vel fjern og nærlys samme pæra, så hvordan vil de gå med de jeg linka til? Tror det er ei pære for fjernlys og ei pære for nærlys der? Et spørsmål, hvis Audien er 98 modell, er det da en B5 modell? Endret 5. mai 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke ødelegg en fin bil ved å sette på de råne-lysene der. Ja, du har en B5. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Synes da de så finere ut jeg da, hehe. Men hver sin smak En annen grunn til at jeg har litt lyst på dem er fordi da kan jeg sikkert sette xenon lys kun i fjernlysa, noe som jeg synes er "helt ok" da fjernlysa blender uansett.. Og de kan man jo skru av så fort man møter andre bilister. Veit det er mange meninger angående dette, men dette er min mening. Noen andre som mener noe? Eventuelt andre lykte alternativer? På forhånd takk for alle svar PS; enda en edit.. Grøftelys, dyrt og sette på? Endret 6. mai 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Disse skal vel passe rett inn, siden de ser ut til å være til pre-facelift som du har.. Dog vil jeg anbefale å heller bytte til Facelift, syns det er penere på disse bilene.. Lenke til kommentar
illest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kjøp facelift eller legg på halvmørk folie på lykteglassene(av en profesjonell, ikke en amatør). Det er fint så lenge det ikke blir FOR mørkt(rånete). Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Harry, men de på bildet passer inn med mindre modifikasjoner. Du må kutte litt i frontskjermen for å få de inn, siden 98 har delt frontlykt orginalt. Streetdesign driver med mye rart, så det kan hende at lyktene de selger også er delt, slik at du ikke trenger å kutte. Men de på bildet må du kutte til litt ja, ingen stor operasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det bør nevnes at det er på baksiden du skal kutte, altså ikke i noe synlig fra utsiden.. En dremel og noe rusthemmende middel på etterpå så skal det går fint, er vel ikke en spesielt krevende jobb.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som kan linke til noen fine facelift lykter da? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Billig på eBay: http://search.ebay.de/search/search.dll?fr...&category0= Endret 12. mai 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Blir ingen bil grunnet videre utdanning og dårlig økonomi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå