Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetter på magen(og det stinker)

Gjest magesvett

Anbefalte innlegg

Gjest magesvett

Jeg har ett lite svetteproblem.. Jeg svetter ikke så mye til vanlig men da det starter så svetter jeg på magen (spesielt) og det stinker helt jævlig..

Er det noe lurt jeg kan gjøre for ikke å svette sånn? Eller få det til å stinke mindre? Hjelper det å drikke mye vann så svetten blir "renere" og ikke sånn skvip som kroppen presser ut? Er ikke nødvendigvis så varm da jeg svetter heller skjer oftest at jeg kanskje kommer i en flau situasjon eller noe sånt og begynner litt så føler jeg det liksom aldri slutter..

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarted

Lurer bare på om folk har forslag om gode deoduranter som holder borte lukten og kanskje sånn at isteden for svette lukter det godt?

Bruker bare vanlig axe nå, sånn roll on greier du finner på matbutikken.. :)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Er heller ikke feit, faktisk ganske tynn hvis det har noe å si. :p

sorry for trippelpost men gikk ikke å redigere.. vet ikke om admin kan fikse det?

er 17 år også hvis det også har noe å si

Lenke til kommentar

Sikker på at det er magen som stinker da (edit: kan jo være undertøyet f.eks.)? Har aldri hørt om noen som har en illeluktende mage før. Det går jo ikke ann å lukte seg selv på magen heller skulle jeg tro.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...