_Johan_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ganske enkelt egentlig, men... Hvis jeg prøver å starte innstalasjonen fra Xp, så får jeg beskjed om at jeg ikke får lov til det. Så da lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre det. 1) -> Vil det bli laget en "start WinXp / 2000" prom når man starter maskinen? 2) Det er noe som heter smartDrivers, eller noe. GJør at det går fort ann å innstalere 2000. Er det en lett måte å få det innstalert på. Så da tenke jeg at jeg må: - gå i dos, - få ordna "smart drives" - begynne innstalasjonen. Eller er det en lettere måte? Tusen Takk Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er du logget inn med administrator rettigheter i XP? Om du har win2k cd en trenger du ikke å bruke smartdrive, da du kan boote fra win2k cd en og innstalere fra den. Om det ikke funker kan du laste ned win2k bootdisk(den er på 4 disketter) og kjøre innstalasjon fra cd rom via den. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Feilpostet i annet om data, passer i programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg