Gå til innhold

trent i 3 mnd nå, men føler ikke at kroppen min har endret seg.

Anbefalte innlegg

Gjest Medlem-148998

Ingenting kommer over natta !

Du må antageligivs få en lavere fettprosent enn det du har nå. Men 3 måneder styrketrening er veldig lite i det lange løp, du må holde på mye lengre for å få tydelige resultater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har trent i 4 mnd. nå og har enda ikke sett noe til framgang.

Jeg er 183cm høy og veier rundt 73kg

Har et helt normalt kosthold med mye fisk og minimum 3 måltider om dagen, men fortsatt merker jeg ikke fremgang.

Kjører et program hvor man skal legge på 2,5kg hver uke og merker at utholdenheten når det gjelder reps øker, men ikke maksløft og slike ting.

Får jeg i meg nok proteiner?

Eller kan enkelte RETT OG SLETT ikke bli sterke?:/

Endret av Affo
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg har trent i 4 mnd. nå og har enda ikke sett noe til framgang.

Jeg er 183cm høy og veier rundt 73kg

Har et helt normalt kosthold med mye fisk og minimum 3 måltider om dagen, men fortsatt merker jeg ikke fremgang.

Kjører et program hvor man skal legge på 2,5kg hver uke og merker at utholdenheten når det gjelder reps øker, men ikke maksløft og slike ting.

Er det slik at enkelte rett og slett ikke kan bli sterke? Eller får jeg bare ikke i meg nok proteiner?

Et normalt kosthold gjør at du får i deg mer enn nok proteiner ;)

4mnd er ikke særlig mye. Bare fortsett, så kommer du til å få se resultater ;) Hvis du ikke har sett fremgangen, kan det være at du har mye fett ? Du får ikke deffinerte muskler uten å ha en lav fettprosent.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg gått opp ca. 13 kilo på 4-5 måneder. Husk å trene hele kroppen (spesielt beina også). Folk som står og tar 50 set bicepscurl kan ikke forvente å få noe særlig økning i det hele tatt. I tillegg er det viktig å spise så mye du klarer, og hvis du føler for det kan du jo gå til innkjøp av proteinpulver / vektøkningsshake.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
*snip*

Mener du nå at 4mnd trening uten framgang med 3 treningsdager i uka er normalt for en som ALDRI har trent før? :ermm:

Du har jo hatt framgang ! Du sa jo selv at du merker at utholdenheten når det gjelder reps øker. Hvis du vil øke maksløft, så må du antageligvis trene annerledes. Men når du klarer flere reps enn før, så er jo det selvfølgelig framgang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...