Movieheart Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har hatt mitt Koss headsett i en del år nå og det begynner å bli ganske så slitt. Selve høytalerne faller av fra headsettet ofte og stoffet begynner også å falle av. Og hvis jeg husker rett så er det livstidsgaranti på disse headsettene? Hvor kan jeg da levere inn mitt gamle headsett for å få et nytt et? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du kikker på www.koss.no og kikker under «garanti». Her ser du bl.a: Garantien gjelder for den originale kjøper av produktet. For at garantien skal kunne gjøres gjeldende må original kjøpskvittering fremlegges. Hodetelefonen skal fortrinnsvis leveres inn i den forretning hvor den er kjøpt. Garantien gjelder kun for privatpersoner. Tura Scandinavia AB tilbyr en garanti for Koss hodetelefoner som er solgt gjennom våre godkjente forhandlere. Garantien dekker: • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid Garantien dekker IKKE: • Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle o Røket ledning o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) o Skifte av øreputer o Sprengte elementer Lenke til kommentar
fhl Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Lever de inn, så ordner det seg sikkert. Det er mulig at du ikke får nye, men at de gamle repareres. Frode Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Ser at jeg må levere de inn på samme butikk som jeg kjøpte de. Kjøpte de en plass i Sverige, husker ikke helt hvor, så det er vell like så greit å bare kjøpe nye. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det står fortrinnsvis. Ta de med og lever de i nærmeste butikk som selger Koss. Etter min mening er det verdt et forsøk. Frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Funker ikkje det så kjøper du eit AKG eller Sennheiser-sett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Eller et nytt koss headsett Er så fornøyd med det headsettet. Finnes sikkert noen bedre, men jeg velger å være såpass sta og si at det er det beste headsettet som finnes for mitt bruk. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Samma problem her :/ har ikke kvittering + butikken er nedlagt. Kjøpte de for 3-4 mnd siden og først stoppa en side å bruke og så noen dager seinere funket ikke andre sida. Frustrerende, kan jeg levere inn til Koss.no uten kvittering ? eller nærmeste butikk ? det er jo tross alt livtidsgaranti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå