Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

drøm om en annen jente

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har spurt en del venner om dette, men jeg føler at jeg trenger flere meninger om dette. Jeg er da en gutt i alderen 16år hvis det har noe å si.

Jeg snakket da en del med en jente, la oss kalle ho A, jeg var da forelsket i ho for en god stund tilbake, men dette gikk over og jeg fikk meg en kjæreste, hun kan vi kalle B. I starten av forholdet mitt med B så hadde jeg en drøm om A, der vi kyssa, men hele drømmen endte med at jeg dytta vekk A og sa at jeg greide det ikke fordi jeg var sammen med B... Jeg tok denne drømmen veldig humoristisk, det gjorde også A, men ikke B. Hun ble ikke spesielt glad for å si det sånn... 3månender senere så hadde jeg en ny drøm da, om A, denne litt anderledes som gikk ut på at vi lå i senge ho sin og foreldrene hennes kommer inn og så ble det bråk og bla bla... Denne drømmen fortalte jeg også til A og B, og igjen, jeg tok den humoristisk, det samme gjorde A. Jeg har så mange sære drømmer at jeg ikke tenker så mye over dem egentlig.

Men B mente da at jeg var forelska i A, og at drømmene mine var da noe jeg ønsket skulle skje, jeg stilte meg da uenig i dette... men jeg vil gjerne spøre om hva folk der ute tenker om denne saken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Nei, det er det, jeg er ikke forelska i A... men jeg gjentar dette igjen og igjen... uten at B er villig til å tro på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...