Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har spurt en del venner om dette, men jeg føler at jeg trenger flere meninger om dette. Jeg er da en gutt i alderen 16år hvis det har noe å si. Jeg snakket da en del med en jente, la oss kalle ho A, jeg var da forelsket i ho for en god stund tilbake, men dette gikk over og jeg fikk meg en kjæreste, hun kan vi kalle B. I starten av forholdet mitt med B så hadde jeg en drøm om A, der vi kyssa, men hele drømmen endte med at jeg dytta vekk A og sa at jeg greide det ikke fordi jeg var sammen med B... Jeg tok denne drømmen veldig humoristisk, det gjorde også A, men ikke B. Hun ble ikke spesielt glad for å si det sånn... 3månender senere så hadde jeg en ny drøm da, om A, denne litt anderledes som gikk ut på at vi lå i senge ho sin og foreldrene hennes kommer inn og så ble det bråk og bla bla... Denne drømmen fortalte jeg også til A og B, og igjen, jeg tok den humoristisk, det samme gjorde A. Jeg har så mange sære drømmer at jeg ikke tenker så mye over dem egentlig. Men B mente da at jeg var forelska i A, og at drømmene mine var da noe jeg ønsket skulle skje, jeg stilte meg da uenig i dette... men jeg vil gjerne spøre om hva folk der ute tenker om denne saken.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er du forelska i A? Hvis ikke så ikke tro på drømmen din. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, det er det, jeg er ikke forelska i A... men jeg gjentar dette igjen og igjen... uten at B er villig til å tro på det. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forteller du virkelig slike drømmer til B? >.< Muligens jeg som er litt rar, men jeg ville nok ikke gjort det. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva med å IKKE fortelle A el B om drømmene dine? så slepper du å få noen sjalu. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er no vel heilt greitt å drøyme om andre? Men forstår ikkje heilt kvifor du treng å seie det til B. Draumar er private tankar som ingen andre har noko med. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er no vel heilt greitt å drøyme om andre? Men forstår ikkje heilt kvifor du treng å seie det til B. Draumar er private tankar som ingen andre har noko med. Så enig så enig... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Drømmer er ofte usaklige. Det er nok lite lurt av deg å fortelle sånt til B om du ikke føler deg trygg på at hun vil skjønne at det ikke betyr noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå