Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har noen dette spillet ? Er det å anbefale ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ville bare si at StrongBad-figuren er fantastisk morsom Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skulle inn å lage samme tråd...vurderer også å kjøpe d. Ser at de har d på www.cdon.no for 479 kr. er d noen som vet et billigere sted? Hva synes dere. bør jeg kjøpe spillet eller velge et annet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ville bare si at StrongBad-figuren er fantastisk morsom Da deler vi samme mening Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har det. Forhåndsbestillte det på cdon,tror det kom på 528.- eller no. Om det finnes noe billigere noen andre plasser kan ikke jeg svare på. Men jeg anbefale det på det varmeste,det er bare noe så sinnsykt rått,er blitt helt hekta på å disarme baddies Mener jeg så en omtale på spillet her en plass,der finner dere sikkert det dere lurer på. Men hvis dere vil høre på meg så er det bare å løp og kjøp Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har allerede bestilt spillet i fra cdon :wink: Kommer vel i post kassa i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå