Thor. Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg fant ut at ekspansjonen til TrackMania Nations hadde 3Dbrille-effekt. Så jeg lurer litt på hvor jeg finner slike briller. Nevn en filmtittel med slike eller butikk som selger 3D briller, det er greit nok med papp/plastbriller. Elkjøp/expert? Endret 5. mai 2008 av Thor. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har også lett etter dette. Syntes jeg kan huske noe om Flaaklypa 3D edition eller noe? EDIT: LETET? Fut the whack? Endret 5. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Flaaklypa har men de er blanke og ikke rød/blå.. Har ikke spillet heller så like langt.. Bilder i førstepost Endret 5. mai 2008 av Thor. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fulgte med grønne/røde briller med "Shrek 3D SE" Endret 5. mai 2008 av JacEr Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Er google så vanskelig? http://www.the3dmarket.com/ NASA har liste over leverandører: http://photojournal.jpl.nasa.gov/Help/Vend...st.html#Glasses Endret 5. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Neida, men skulle helst "hatt det igår" Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Barbie i Svanesjøen Meiner og hugse at det fulgte med 4 stk der. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg kjøpte en Shrek 3D versjon, der det fulgte med 4 par 3d briller, mener å huske at de var røde og blå. Platekompaniet Shrek 3D + Shrek 2 - Platekompaniet Play.com Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Prøvde trackmania med 3D effekene på og 3D briller, men greide ikke å få noen "3D effekt". Mulig det er bare meg da, har slitt med å se 3D før og med sånne briller.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Greia med 3D er at man skal får en følelse av å se det på ekte. Det er tydelig at noen ikke merker effekten mens andre har problemer med å bruke slikt over tid. Jeg fant SpyKidss 3D langt nede i dvd eska. Fant kun ett par men bedre enn ingenting. Ble ganske mye mer realistisk om du kjører med god Antialiasting og Anisotropic filtering så kantene forsvinner og teksturene ble bedre. Spykids er rød/blågrønn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har prøvd Trackmania med de samme brillene som du har. Det var dårligere enn jeg trodde det skulle være. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Du kan gå på settings og justere 3D effekten. Dessuten har oppløsning og fps en viss påvirkning for 3D resultatet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, jeg vet jeg kan justere den. Jeg tror brillene mine er litt slitte, skjønner du. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg trenger briller til cyan/red effekten (standaren tror jeg) og til skate2. Hvordan får jeg tak i dette i butikk i Kr.sand eller Trondheim. Er det samme briller som i Shrek 3d filmen? Lenke til kommentar
petie Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Her er linken til en nettbutikk som selger 3d briller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå