Jaudu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen ganger så fryser bildet i spill, (ikke ofte men noenn få ganger) Den riper også opp cden min, noe som er veldig plagsomt. er den på vei til å få RROD? den er fra 2.september 2006 ( da er den laga) Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis den riper opp CD`ene dine er det vel strengt tatt noe alvorlig galt med den? Er vel reparasjon->neste? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jepp. Med de feila du nevner bør du bare ringe til kundesupport så fort som mulig. Lenke til kommentar
schism Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den gode nyheten er at de har fått fart på sakene på verkstedet hos microsoft. Sende inn min box og en halv uke før GTA kom, og varderfor sikker på at jeg gikk glipp av spilling på realesen. Til min store overraskelse fikk jeg Xboxen tilbake fra reperasjon på dagen en uke etter jeg sendte den inn:) Da hadde de fraktet den fram og tilbake til Tsjekkia og skiftet hovedkort. De 2 andre gangene jeg har hatt xboxer på reperasjon har det tatt 2,5 til 4 uker. Fikk nå også med ett brev med beklagelse og forståelse fra de. De var virkelig overlykkelige over å ha meg som kunde virket det som:) Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Boxen fryser ikke så mye i spill nå ( kanskje 1 gang i uken, på det høyeste ) men oppriping av cdene har økt, men kun i 2 av spilla mine skjer det (GTA IV og GH3) har ca 10 spill, og ingen av de andre spilla får riper :S tilfeldig? vet ikke jeg Boxen fryser ikke så mye i spill nå ( kanskje 1 gang i uken, på det høyeste ) men oppriping av cdene har økt, men kun i 2 av spilla mine skjer det (GTA IV og GH3) har ca 10 spill, og ingen av de andre spilla får riper :S tilfeldig? vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå