Roise Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Heisann Driver å vurdere å kjøpe meg et eksternt lydkort til min bærbare pc, har en Compal IFL90. Og har Z-5500 anlegg, som sagt så har jeg lyst på et lydkort som klarer å drive dette bra. Kjører Vista på maskinen nå, vet ikke hvordan creative sine drivere kjører med vista nå om dagen. har hørt noe negative ting der men, vet ikke om dette er noe gått begrunnet. Prisklassen jeg tenkte var: 400-1000kr Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 USB går vel http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10231 Lenke til kommentar
SuaS Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har den samme PC-en som du har med Windows Vista. Dessuten har jeg også Z-5500 koblet til den. Jeg bruker 'Creative SB X-Fi Notebook' lydkortet, og den fungerer helt perfekt sammen med PC-en. Jeg bruker en optisk kabel mellom lydkortet og høytalerne. Den gir god lyd når jeg hører på musikk og ser på filmer. Har ikke hatt noen problemer og har hatt den i 10 måneder nå. Det eneste som er et lite minus er at man ikke får med analog dokkingmodul til 5.1/7.1 lyd. Jeg kan absolutt anbefale deg det lydkortet, men husk å kjøp riktig kabel hvis du vil ha ekte surround lyd! Lydkort: Creative SB X-Fi Notebook Kabel: Optisk kabel (digital) Test av lydkortet: Testen Endret 5. mai 2008 av SuaS Lenke til kommentar
Roise Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja har tenkte på det kortet der. Men har noen venner som trodde interne kort kunne ta opp noe støy i fra pc`n. Er det noen andre steder hvor du kan kjøpe en optisk kabel med HUN til HAN. Eller er det mulig og kjøpe en konverter, eller vil det ødlegge signalet(lyset) ?? Tror valget valler på Creative SB X-Fi Notebook kortet, så lenge det ikke er noen som har noe imot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå