Gå til innhold

Supersterk kvalitets hårgelé - finnes det?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker for tiden Got2B og er veldig fornøyd. Den gir perfekt sterkt hold, mye sterkere enn noe annet jeg har prøvd, og er ikke noe problem å vaske ut.

Etter at jeg har hatt i en spiseskje og laget sveisen min, så er håret kult i flere dager før den mister effekt. Derfor slipper jeg å ha i hver dag, og den varer lengere.

Det som i senere tid har blit kritisk til, er hvorvidt slike produkter er sunt for håret ditt. Jeg vi gjerne beholde mitt vakre hår, men jeg vil at det skal se ut sånn som jeg vil.

Uten produkter så henger det rett ned, og er ikke pent. Så er det noen som kan anbefale supersterke hårgeleer som du får kjøpt i kvalitetsbutikker som Magic?

Jeg har før i tiden brukt Fudge og Redkin, og selv om de lukter godt og er merkbart bedre kvalitet, så gir de ikke like sterkt hold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne her virker jo ganske så bra, men har ikke prøvd den selv. Står at den er uten alkohol og forhindrer noe DHT-greier, så den bør jo være av god kvalitet? En fra Kerte som visstnok skal være skånsom mot hodebunnen. Vil du gå opp enda mer i pris så er det en fra Anthony som er uten alkohol, men igjen har jeg ikke prøvd denne heller da jeg ikke bruker noe særlig hårgele.. Endret av Vralteladden
Lenke til kommentar

Denn Woodys'en der virket utrolig interessant. Noe heeeeelt annerledes enn alle andre jeg har sett.

Er det noen som har prøvd den? Som Vralteladden linker til?

-

Kul side du linket til as, la den i favoritter med en gang. Så litt på denne her også http://www.barbershop.no/productdetails.ph...;subkategori=60

noen som har prøvd den?

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

renati rock hard er min favoritt, mest fordi den er lettere å bruke. og den er nesten like bra :) men synes også got2b spiking glue er absolutt best når det kommer til styrke/hold, problemet er at jeg syns den er mer tungvint å bruke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nå kjøpt Woody's Super Firm Mega Ultra Strong Holding Forever Lasting With Maximum Power Gel som Vralteladden linket til. Har ikke prøvd den enda, skal imorgen. Den har ikke noe alkohol og har slagordet "Feel the hold, not the gel" noe som fenget meg hvertfall.

Oppdaterer med inntrykk imorra.

Tenkte jeg skulle prøve meg den nye Alfred's Super Ultra Mega WOW Unbelieveable Sick Unusual Experts Super Strong Holding Forever And Ever And Ever And Ever With Max, I Said Max, Max, Maximum Incredible Extreme Power Sickness Gel.

Haha :D

Lenke til kommentar

Den ja:P

Nå har jeg forresten brukt Woody's i et par dager, og er litt skuffet når det gjelder hold. Hadde jeg hatt kort hår på et par centimeter hadde den vært ypperlig, men den klarer rett og slett ikke å holde mitt noe-lengere hår oppe.

Tipper jeg har rundt 7-10 cm langt hår, og det er skuffende hvor få produkter det finnes der ute som passer en slik lengde.

Lenke til kommentar
Eyyy!

GelWax fra H&M. Koster 34,- og funker bedre enn mange av de til hundrevis av kroner.

Men skal du absolutt ha noe dyrt funker Lanza Urban Elements fett! ;)

Tipper at den ikke er like sunn som det jeg vil ha det til. Les trådens hovedinnlegg;)

Woodys er en alkoholfri og vitaminenriket hårgele som forhindrer at håret blir tynnere og at du blir skallet - hvor Got2b bokstavelig talt føles ut som å ha superlim i håret. Riktig effekt men neppe bra for håret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...