Gå til innhold

skal kjøpe projektor

Anbefalte innlegg

Ja..

Da skal jeg kjøpe meg en projektor..

lurte på ca. hvor stort bilde det blir når der projektoren og til veggen (lerretet) er ca. 2,5 meter så da lurte jeg på hvor stort det blir..

oppløsning på 800*600..

Endret av Sandland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell det kommer ann på opptikken.. det finnes faktisk prosjektorer som kan stå bare en halvmeter fra veggen og lage 100" bilde.. (ja du leste riktig)..

så for å svare deg riktig så må jeg nesten vite hva slags prosjektor det er snakk om..

Spørsmålet ditt er nesten det samme som: hvor langt er et brød? eller hvor lenge sover en hest? he he neida, bare tøyser litt med deg :)

Men skal du kjøpe en prosjektor med en oppløsning på 800 * 600 ??? eller mente du at du skal få den? (fordi noen skulle hive den..)

Mulig jeg tar feil her, men de allerfleste prosjektorer i dag støtter vell 1024 x 768 og de får du for rundt 5000,- (feks Infous X8)..

Skal du bruke den til film, så råder jeg deg ikke til å kjøpe en som kun støtter 800 x 600..

Lenke til kommentar

okei..

haha.. jeg mente jo selfølgelig hvor stort bilde blir og at det fortsatt er mulig å se bilde klart :!: Men de filmene jeg har (DVD Rip) har 750*350 eller noe sånn, så det holder med 800*600

Endret av Sandland
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...