bokhylle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan jeg bruke preorder koden jeg fikk av Absoluttspill til å spille betaen? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei, den er til noe helt annet Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den koden kan du først bruke tre dager før release, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har fått instalert spillet nå. Men da jeg starter det blir spillet bare svart. jeg hører funcom lyden og age of conan soundtrackene men kommer ingen bilde. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har fått instalert spillet nå.Men da jeg starter det blir spillet bare svart. jeg hører funcom lyden og age of conan soundtrackene men kommer ingen bilde. Gå inn i aoc mappen din, finn simpleconfig.exe og huk av fullscreen, da burde det funke. Når du har fått startet opp alt og er online, kan du gå inn på settings og skru på fullscreen igjen og da burde det funke å ha på fullscreen. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Samme skjedde med meg, AtleBer. En annen måte å gjøre det på er når du starter conan, så scanner den noen filer elns. der kan du gå på settings og huke av fullscreen Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fikk fiksa det, takk for svarene. Ellers er jeg vedlig fornøyd med ytelsen. Er mye rare bugs men har nesten ingen lagg og fps ligger på 60-40 med høyeste res. og medium. Litt hakkete med high så bruker ikke det da jeg driver pvp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå