Gå til innhold

AoC: Fileplanet beta for alle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  heanwi skrev:
Vista 64bit fungerer "fint" med beta...

Jeg fikk lasta ned og greier men da jeg prøvde å kjøpre setupp så kom det opp noe lignende av dette:

Programmet kan ikke kjøre din windows versjon sjekk om det er 32 bit blabla.

Er det noen med 64 bit som har klart dette med beta?

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Grrr... torrenent fra The pirate bay går ned med en fart på 30 kb per s.. eta om 4 dager... over natten ble jeg kastet 1000 plasser tilbake i nedlastningskøen fra fileplanet...

Noen med et bedre alternativ?

Lenke til kommentar

Vell...for oss som ikke var raske nok på labben i går kveld/natt så må vi smøre oss inn med tolmodighet i 2 uker:)

Sitat
The FilePlanet event is closed and the open beta will end on May 11th. Sign up for FilePlanet to be prepared for other great events like the Age of Conan Open Beta.

Ingen flere keys tilgjengelig...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
  picori skrev:
Grrr... torrenent fra The pirate bay går ned med en fart på 30 kb per s.. eta om 4 dager... over natten ble jeg kastet 1000 plasser tilbake i nedlastningskøen fra fileplanet...

Noen med et bedre alternativ?

Er bare til å smøre seg med tolmodighet, men når du først kommer til hos fileplanet så er det god hastighet, jeg valgte usa westcoast ved en feil i går, men har likevel 350kbps

Lenke til kommentar
  AtleBer skrev:
  heanwi skrev:
Vista 64bit fungerer "fint" med beta...

Jeg fikk lasta ned og greier men da jeg prøvde å kjøpre setupp så kom det opp noe lignende av dette:

Programmet kan ikke kjøre din windows versjon sjekk om det er 32 bit blabla.

Er det noen med 64 bit som har klart dette med beta?

kanke noen svare da plz :) Er nesten værre og ha beta key og ikke få brukt den en å aldri få en

Lenke til kommentar
  AtleBer skrev:
kanke noen svare da plz :) Er nesten værre og ha beta key og ikke få brukt den en å aldri få en

Installere AoC på min pc nå. Den kjører Vista 64bit. Har du prøvd å kjøre setup som Administrator?

Tvitsj skrev:
noen andre mirros enn det hos piratebay osv? går jo i sneglefart... 4d>.<

Jeg får 500kb/s fra Filefront nå. Usikker på hvilken server det er, men det er en av East Coast.

Lenke til kommentar

Jeg fikk skaffet meg en key, men på grunn av at jeg må stå 15 timer i kø eller laste ned med en fart på 15kb/s med torrent, gidder jeg ikke spille. Derfor gir jeg keyen min bort. Send meg en hyggelig PM, så kanskje jeg gir den til akuratt deg :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Gir også opp. Står at det er 5 minutter igjen i køen, så blir jeg plutselig slengt til nummer 1000. Slik har den holdt på siden i går kveld. Torrenten på TPB er møkkaspeed på, så dropper det også.

Lenke til kommentar
  Bellicus skrev:
Går det ann å gi keyen sin til noen andre da? Får å få keyen måtte man jo fylle ut e-post,og for å registrere keyen må man også fylle inn epost, og hvis ikke infoen stemmer overrens, hva da?

nei. ikke på denne

Lenke til kommentar

Dere får nå bare ha tålmodighet, jeg stod i kø hos fileplanet i hele natt, og tiden gikk opp og ned hele tiden, men når jeg våknet var den startet. Nedlastingen begynner automatisk etter 60 sekunder når man kommer frem i køen, så er bare til å stille seg i køen og gå å finne på noe annet. Er jo en nydelig mai-dag ute f.eks. ;)

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...