TommyGavin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom igjennom på tredje forsøket. Venter på download nå Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ok der fikk jeg registret! men hvor bør jeg laste ned? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ja, det lurer jeg og på. Noe sier meg at fileplanet serveren i USA er sykt treg.. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har vel så og si ikke lov og si dette men, Torrent på The Pirate Bay funker bra Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har vel så og si ikke lov og si dette men, Torrent på The Pirate Bay funker bra Skjekket der isted og da var det noe sånnt som 5-20 seeds.. Sikkert ikke særlig raskere. Edit: 19 seeds og 600+ peers Endret 5. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gadd ikke vente på at det skulle bli min tur og laste ned Så oppgraderte accounten min så jeg kunne laste ned med en gang. Laster ned fra west coast serveren. Hastigheten er stabil ser det ut som. Ligger på 500kbps Fortsetter det sånn kan jeg spille i morgen tidlig ^^ Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har vel så og si ikke lov og si dette men, Torrent på The Pirate Bay funker bra serr? lasta ned en 12 g client der med 4 kbs..ville tat 4 uker ifølge utorrent. Lenke til kommentar
picori Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Estimated time left: 54 hours.. noen ide om hvor lenge betaen kommer til å være åpen? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er vel til du kommer til lvl 13. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Der kom jeg endelig gjennom, og fikk umiddelbart beskjed om at det var stengt. Glimrende. Hvis noen har en ekstra key, setter jeg stor pris på en pm Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Der kom jeg endelig gjennom, og fikk umiddelbart beskjed om at det var stengt. Glimrende. Hvis noen har en ekstra key, setter jeg stor pris på en pm kan ikke stemme, for jeg fikk min nå nettopp btw, noen som har peil på om jeg kan bruke closed beta clienten? spille på Fileplanet sin server for lowbie PVP Endret 5. mai 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom til denne siden etter captchaen http://www.fileplanet.com/promotions/ageof...eta/closed.aspx Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Edit: tok visst feil. Endret 5. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) rart, var jeg den siste som fikk da... for jeg fikk min 1 min før jeg skrev den posten edit: lolz, hadde jeg flax da jo ! Endret 5. mai 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Er vel bare til å holde øynene åpne for de som ikke fikk, hvis de gav ut ti tusen i dag, så kan det hende det kommer ti tusen en annen dag også, står ikke noe noensteder om at det er BARE DENNE GAGEN. Håper alle her på forumet får tak i en key. Edit: Dessuten varer det bare en uke, så er det fire dagers forberedelser, så er det forhåndsstart for de som har forhåndsbestilt, og så seks dager og så kan alle spille til øynene ramler ut av hodet. Endret 5. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 til dere som har closed beta account, så kan dere se på closed beta forumet hvordan dere gjør om fra closed til open beta, så dere slipper å laste ned ny client... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen ass! Jeg som gav opp 15 min før dere fikk key. Surt Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 OMG ass! Lot clienten laste ned i natt..så skal jeg åpne den idag, og da er det 32 bit ikke 64 bits:( Noen som veit hvordan jeg finner 64 bits ? Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) har beta key men fikk ikke lastet ned spillet i går... måtte legge meg osv loll Endret 6. mai 2008 av GaMeR92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå