Danielen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 laster ned på us east. alt fra 30kb\s til 200. er jo ikke ferdig med den før man omtrent får lasta ned preorder clienten Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) "Your Request did not go through. Please refresh your data." Dette er alt jeg får, eller så står det bare "loading" på tabben. :\ Og så fikk jeg opp The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try the following: * If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. * Open the contestsandpolls.fileplanet.com home page, and then look for links to the information you want. * Click the Back button to try another link. HTTP 404 - File not found Internet Information Services Technical Information (for support personnel) * More information: Microsoft Support etter ca 10min venting Er det sånn for dere andre også? Endret 5. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bellicus skrev: "Your Request did not go through. Please refresh your data." Dette er alt jeg får, eller så står det bare "loading" på tabben. :\ Og så fikk jeg opp The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try the following: * If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. * Open the contestsandpolls.fileplanet.com home page, and then look for links to the information you want. * Click the Back button to try another link. HTTP 404 - File not found Internet Information Services Technical Information (for support personnel) * More information: Microsoft Support etter ca 10min venting Er det sånn for dere andre også? slik er det for meg asså...Kjedelig Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jaa! Ser ikke ut som om det blir fikset før om en stund. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 går og legger meg :-( Gråter meg i søvn Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dere som fikk key, var det noe spesiellt dere gjorde? Bare ventet til det endelig kom noe svar eller refreshet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg måtte refreshe en 10 ganger før jeg kom igjennom. Lenke til kommentar
picori Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Takker Atm så laster clienten seg ned med en akseptabel fart doh Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 picori skrev: Takker Atm så laster clienten seg ned med en akseptabel fart doh har holdt på siden 22.15 nå Lenke til kommentar
picori Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dersom du ikke alt har gjort det, så opne noen ekstra tabs. Kan du fylle inn en søknad i de også mens du venter på at de andre refresher seg Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 picori skrev: Dersom du ikke alt har gjort det, så opne noen ekstra tabs. Kan du fylle inn en søknad i de også mens du venter på at de andre refresher seg Haha, til og vinduet der man skriver inn info har låst seg nå. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 picori skrev: Dersom du ikke alt har gjort det, så opne noen ekstra tabs. Kan du fylle inn en søknad i de også mens du venter på at de andre refresher seg Det gjorde jeg... Tilslutt hadde jeg 7 tabs og plutselig gikk alle "igjennom." Fikk en del mailer fra Fileplanet da, men alle inneholdt samme key. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har fått fire keys nå... problemet er bare at linjen er så sprengt at de ikke får vist bilde-sikkerhets-koden... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bellicus skrev: Har fått fire keys nå... problemet er bare at linjen er så sprengt at de ikke får vist bilde-sikkerhets-koden... Da har du noen til overs da? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nice ser ikke bildet over nåm sikkert..fy faen får ikke skrivd in det numeret Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 AtleBer skrev: Nice ser ikke bildet over nåm sikkert..fy faenfår ikke skrivd in det numeret Prøv igjen! Flere tabs. Jeg kom gjennom nå, sitter og venter i køen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå