AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 funka for meg å oppdatere sia Hva mener du oppdatere? du trykker F5 mens den står fast på continoue? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da laster den jo opp samme siden om igjen. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da laster den jo opp samme siden om igjen. Ja veit, men skjønte ikke hvordan jeg ellers skulle tolke det. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk bare no skrift. huske rikke hva det sto.. men trykka F5, så kom jeg til der jeg måtte skrive inn de talla på bildet der Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk bare no skrift. huske rikke hva det sto.. men trykka F5, så kom jeg til der jeg måtte skrive inn de talla på bildet der du fikk noe sånn page cannot be found ?? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sikkert og si ifra hvis noen har en ekstra key til overs også Får nok ikke key. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk ikke page not found nei.. var vanlig skrift, med hvit bakgrunn Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk ikke page not found nei.. var vanlig skrift, med hvit bakgrunn Hva var skriften? stod det lixom: welcome to beta ?? Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk ikke page not found nei.. var vanlig skrift, med hvit bakgrunn Hva var skriften? stod det lixom: welcome to beta ?? nei. husker ikke helt hva det sto, men var sikkert noe om at det var ventetid elns Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk ikke page not found nei.. var vanlig skrift, med hvit bakgrunn Hva var skriften? stod det lixom: welcome to beta ?? nei. husker ikke helt hva det sto, men var sikkert noe om at det var ventetid elns kaykay..får bare The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. Open the contestsandpolls.fileplanet.com home page, and then look for links to the information you want. Click the Back button to try another link. HTTP 404 - File not found Internet Information Services -------------------------------------------------------------------------------- Technical Information (for support personnel) More information: Microsoft Support Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har fått denne mldinga opp 2 ganger nå: Your Request did not go through. Please refresh your data Refresher, men ingenting skjer. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har fått denne mldinga opp 2 ganger nå: Your Request did not go through. Please refresh your data Refresher, men ingenting skjer. Ja, får det samme Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 trykker på continue så kommer det bare Your Request did not go through. Please refresh your data. Lenke til kommentar
picori Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fikk tak i beta-nøkkelen min og har registrert konton, men den @$€£€£€ clienten laster seg aldri ned, stuck som nr 200 i køen.. noen som har en link til en identisk torrent? PS: I <3 trådstarter Endret 5. mai 2008 av picori Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jaja, jeg kan sikkert sitte oppe og få betaen etterhvert. SKAL ha betaen idag! Har så lyst til og prøve Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har fått denne mldinga opp 2 ganger nå: Your Request did not go through. Please refresh your data Refresher, men ingenting skjer. det var den jeg fikk Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Om jeg så skal sitte oppe hele J*vla natta skal jeg ha Key! MÅ HA DET!! *Avhengig* Lenke til kommentar
smoke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 piratebay. og søk på age of conan, du finner en 12gb fil som er clienten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå