akinesia Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå kan alle få beta key uten å betale http://www.fileplanet.com/promotions/ageof...eta/signup.aspx Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå kan de som er kjappe få beta, siden det er begrenset med keys. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk en key for en halv time siden, etter sikkert 20 forsøk. Gikk helt utrolig tregt. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noe galt med nettsidene til fileplanet, kommer ikke videre etter å ha trykket "Continue" Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er stor pågang, så du må vente en godt stund før du blir sendt videre. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror det er ganske stor trafikk der akkurat nå. Merker at nedlastingen går tregt også. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Error: No such contest or poll Har de allerede gått tomt for nøkler? EDIT: Jeg fikk EDIT2: Tusen takk for tipset akinesia! Endret 5. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk til trådstarter Lenke til kommentar
smoke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 yay fikk tråd btw noen som har laget en TORrent av clienten? går jevllla sakte! Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 yess!!! kom gjennom:D meeen... har ett spørsmål.. laster ned fra vista nå. skal spille på den stasjonære(xp) når den er ferdig... det er ikke sånn at den finner ut hw etc på denne pcen? det var hvertfall sånn når jeg meldte meg på beaten på aoc.com.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du laster jo bare ned klienten, du kan jo i praksis gjøre hva du vil med den. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du laster jo bare ned klienten, du kan jo i praksis gjøre hva du vil med den. you didnt break my heart<3 endelig aoc betaaaa!!! Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Visst noen har fått 2 setter jeg utrolig pris på om jeg kan få den ekstra =) Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Place in Line 475 /477 Estimated Wait 64 minutes ah motherf- takk trådstarter btw Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vet ikke om det er for sent nå? Kommer bare til en error-side. Kom igjennom tidligere, men måtte ta image-verification, og selvfølgelig kom ikke bildet frem. Skal si file-planet har mislykkes totalt i å ha gode nok servere. Vel vel, jeg skal fortsette å prøve lenge uansett, jeg har så sinnsykt lyst til å komme med i betaen. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Samme problemer som deg Svinat. Får bare håpe det ikke er for sent!.. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er ikke for sent! Fikk akkurat min key, så nå gjenstår det bare en lang nedlasting av klienten. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så det er ingen mulighet å få key nå? Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 fikk key jeg også, skal se om denne rasspcn klarer å kjøre AoC haha, har bestilt nye deler som skal inn på fredag trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå