Gjest Guest_lurer_* Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hey. noen som vet om en side der man kan finne gutter som vil treffe gutter? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Gaysir.no kanskje? " Gaysir er Norges største møteplass for homofile, lesbiske, bifile, andre skeive og deres venner. " Endret 5. mai 2008 av Erik? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gaysir funker til å finne både nettvenner, venner, date og det meste. Men det er litt vel sex-fiksert. Mange gamle, og yngre, slasker som bare søker en villig fyr å harve over. Ikke rart homofile menn er utsatt for kjønnssykdommer, altså.. Er ikke måte på hvordan noen tenner på å tas uten kondom gjennom et hull i veggen på en utedo osv osv. :S Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Yoshi: Altså, jeg liker også sånt og er 100% heterofil og har mange venner som liker sånt som er 100% heterofile. Har også homofile venner som aldri kunne tenkt seg det i det hele og det store. Så eh Men ja, Gaysir er så vidt jeg vet den beste plassen for sånt. Dog, du kan nok også finne tak i mye på Sexyliving.no. Det er for alle legninger, men det er en generelt sett åpen og seriøs plass. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Yoshi: Altså, jeg liker også sånt og er 100% heterofil og har mange venner som liker sånt som er 100% heterofile. Har også homofile venner som aldri kunne tenkt seg det i det hele og det store. Så eh Leser innlegget mitt en gang til, men ser ikke at jeg har skrevet noe sånt som "alle homofile menn tenner på å bli tatt tatt bareback i glory holes. Ingen heterofile kunne noensinne ha tenkt seg noe sånt". Det er homsemiljøet, jeg sikter til. er jo ikke så lenge siden jeg så på Dagsrevyen at folk så seg nødt til å tynne ut skogen like ved en nudiststrand, siden det var plagsomt mange homser som tok hverandre mellom trærne. Det farlige med det, er at store deler av homsemiljøet er under jorda. Trist, men sant. Mange eldre menn som har vokst opp med at homofili var forbudt og kanskje giftet seg og fått barn, lever ut legningen sin i det skjulte. Dette er et velkjent fenomen i hele verden! Ubeskyttet sex med fremmede forekommer, og kjønnssykdommer sprer seg som ild i tørt gress. Referanse. Også ser jeg meg nødt til å forsvare meg selv mot angrep: - NEI, jeg stigmatiserer ikke homofile, jeg bare advarer mot tendenser i homsemiljøet som er forårsaket av fordommer mot homofile. Homsemiljøet er ikke under jorda uten grunn. - NEI, alle homser i Oslo har ikke HIV. - Jeg er selv Gaysir-bruker og har personlig erfaring med at mange eldre menn vil ha "diskré treff for sex" Også er det greit å legge til at jeg selv er homo og har sett homsemiljøet fra innsiden i flere år nå. Det er langt verre enn det som kommer fram i media! Og ja, jeg snakker selvfølgelig ikke om den yngste generasjon homofile menn, men om den nå middelaldrende generasjonen som har vokst opp i skjul og tatt til seg fæle vaner. Også har det litt med at det er menn å gjøre. Det er ikke uten grunn at homser er mest smittet av HIV, mens lesber er minst smittet. Hvorfor? Menn har generelt mer sex-lyst enn kvinner, eller noe i den dur... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal ikke påstå at du er diskriminerende på noen måte, du bare framsto litt sånn først Og ja den litt eldre generasjon av homsemiljøet har jeg svært liten erfaring med så du har nok sikkert rett der. Men når det kommer til den yngre garde synes jeg media overdramatiserer. Og ubeskyttet sex og stor spredning av kjønnssykdommer er noe som er veldig vanlig blant unge folk i Norge uavhengig av legning i dag. Og det at menn er mest smittet av hiv kommer faktisk av at man har større sjangs til å bli smittet av en hiv positv partner under homofilt samleie enn heterofilt samleie. Jeg trodde først det var tull men fikk det bekreftet da jeg måtte selv få dobbeltsjekket en hivtest og pratet med immunologilegen på sykehuset. Det gjelder også lesbisk sex men i mindre grad så det høres tvilsomt ut at lesber har minst hiv. har du kilder? Og det er en stor myte at jenter har så mye lavere sexlyst. Det forekommer hovedsaklig bare av samfunnsstigma som det igjen fins mindre av i det homofile/lesbiske miljøet. Er ikke uvitende om miljøet selv om jeg er hetero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg