HanselV Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tidligere i dag skrev jeg at jeg ville ha ny RAM (DDR). Men så kom jeg til å tenke på at jeg like så godt kan kjøpe nytt HK som støtter DDR2 da DDR2-minne er veldig billig, har jeg hørt. Så jeg trenger tips til eventuelle HK jeg bør gå for. fra før av har jeg Fujitsu Siemens D1826-G Jeg vil helst ha noe bilig siden jeg ikke har så mye penger å rutte med. 1000 kr +/- (inkludert prisen på 2GB RAM) Jeg har også et lydkort som jeg vil fortsette å bruke. Hvis det er nødvendig å vite så har jeg en 350 W PSU:| Beklager glemte å skrive hvilken CPU jeg har. Intel Pentium 4ht 3,2Ghz Creative SB Audigy 2zs 2 x 160 GB ATA ATI Radeon x1650pro-512mb Fujitsu Siemens - Scaleo T Mer info PDF-dokument Kanskje lettere for deg om du leser den Takk på forhånd Endret 5. mai 2008 av HanselV Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er vel kanskje lettere å hjelpe hvis du skriver opp hva slags cpu du skal ha på dette hovedkortet. Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har lagt inn mere info om PC-en;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå