Morten A Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei er ute etter en lcd skjerm, maxpris 3000kr. Spiller WoW og skal til med Age Of Conan når det kommer. Kan ende opp i bilspill også av og til, noe å anbefale? BenQ har jeg god erfaring med, men er ikke så oppdatert lengre Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 BenQ G2400W. Rask responstid, perfekt til spill og film. Koster vel rundt 2500kr. Har en selv som jeg bruker til spill på macen (wow), PS3 og filmtitting. Har HDMI-inngang sånn at man kan koble til f.eks PS3 også. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 BenQ G2400W. Rask responstid, perfekt til spill og film. Koster vel rundt 2500kr. Har en selv som jeg bruker til spill på macen (wow), PS3 og filmtitting. Har HDMI-inngang sånn at man kan koble til f.eks PS3 også. takk for hurtig svar Leste litt om denne tidligere idag, ser den er en toppmodell hos hw.no/prisguiden av skjermen som blir solgt. Men skjønner ikke hvorfor hw.no sier det er en middels bildekvalitet? siden denne er blitt en toppmodell. dårlig syn? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 G2400W er helt klart en billigskjerm med TN panel. At den har fått bra kritikk i prisguiden er vel bare fordi folk generelt ikke er så kravstore. Men husk at for å spille i 1900x1200 trenger du et realtivt bra grafikkkort. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den har TN-panel, med andre ord er ikke farger og sortnivå helt på linje med skjermer med mer avansert panelteknologi. Det gode med TN-panel er at det er rimelig, og at det er god responstid, som jo er viktig i spill. Ikke misforstå, fargene og sortnivået er ikke DÅRLIG, bare ikke på linje med dyrere skjermer rettet mer mot bildebehandling og slikt. Til spilling og filmtitting tviler jeg på at du finner noe som gir deg mer i forhold til prisen. Er en megatråd her på forumet med erfaringer, og som du ser er det mange som liker den. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 G2400W er helt klart en billigskjerm med TN panel. At den har fått bra kritikk i prisguiden er vel bare fordi folk generelt ikke er så kravstore. Men husk at for å spille i 1900x1200 trenger du et realtivt bra grafikkkort. Ok, høres ut som en flott skjerm for meg. er ikke av den mest kresne personen i verden. utenom når det gjelder tver! da nytter det ikke med noe billiskjerm! men, tror jeg går for denne da! virker bra utifra deres svar vil takke for det. jeg har forresten Geforce 7900GTX fra fjoråret, da de kostet rundt 4000kr Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 G2400W er helt klart en billigskjerm med TN panel. At den har fått bra kritikk i prisguiden er vel bare fordi folk generelt ikke er så kravstore. Men husk at for å spille i 1900x1200 trenger du et realtivt bra grafikkkort. Ok, høres ut som en flott skjerm for meg. er ikke av den mest kresne personen i verden. utenom når det gjelder tver! da nytter det ikke med noe billiskjerm! men, tror jeg går for denne da! virker bra utifra deres svar vil takke for det. jeg har forresten Geforce 7900GTX fra fjoråret, da de kostet rundt 4000kr Jeg pakket nettopp ut min nye Samsung 22" 2232BW som jeg fikk idag. Har ikke rukket og teste så mye ennå, men må si at jeg er mildt sagt imponert over bildet så langt. Selve skjermen er også utrolig lekker. Oppgraderte selv fra en 19" til 22" widescreen for å være "Conan klar"! PS! Skjermen koster 2500,- hos Amentio hvor jeg bestilte den ifra. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er forresten 24" på BenQ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå