Stein E Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som har noen inspill ang dette oppsettet, både positivt og negativt ? Hovedkort : Asus P4G8X - Deluxe Skjermkort : Connect3d Radeon 9500 moddet og klokket til 9700 PRO RAM : 2x 256mb Twinmos PC3700 CPU : Intel P4 2.53Ghz (533 Bus) Harddisk : Seagate Barracuda V 120Gb S-ATA Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er vel nok med en tråd? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som har noen inspill ang dette oppsettet, både positivt og negativt ? Hovedkort : Asus P4G8X - Deluxe Skjermkort : Connect3d Radeon 9500 moddet og klokket til 9700 PRO RAM : 2x 256mb Twinmos PC3700 CPU : Intel P4 2.53Ghz (533 Bus) Harddisk : Seagate Barracuda V 120Gb S-ATA Et tråd er nok ja! Ser greit ut dette, borsett fra skjermkortet. Tviler sterkt på at du klarer å få tak i et 9500 kort med 9700pcb nå.. Hadde satset på et 9500 pro, evt 9700 kort hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
Stein E Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Planen var en tråd, men pc'en på jobben var ikke helt med på å lage en tråd på forumet. Trodde egentlig ikke at jeg hadde fått lagt opp noen tråd i det hele tatt... men, men ... Lenke til kommentar
outlaw Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 alt er positivt... untatt pentium prosessoren... det er noe dritt.... Kjøp AMD XP det er mye kjappere.... eg har hatt ein pentium og ein amd og hard kjørte dei litt!!!! pentiumen røk.... Amd bestod.. eg kjører med Amd nå.... KONGE Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 alt er positivt... untatt pentium prosessoren... det er noe dritt.... Kjøp AMD XP det er mye kjappere.... eg har hatt ein pentium og ein amd og hard kjørte dei litt!!!! pentiumen røk.... Amd bestod.. eg kjører med Amd nå.... KONGE Dette var vel en barnslig post? Lenke til kommentar
volumone Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ikke la dette bli en ny AMD vs Intel diskusjon nå da. Er så dritt lei de diskusjonene. Sånne innlegg som WeeR kommer med er helt urelevant. Alle vet at i alle tester så går de to prosessorene likt. Den ene er bra til noe og den andre er bra til noe annet. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Sorry WeeR. Mente selvfølgelig Outlaw. Leste bare quoten på ditt innlegg og misforstod litt. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå