OscarWoHA Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei, Skal trykke på "bestill" hos Siba.no med X360+forza+pinata bundle, men lurer på en ting: følger de to spillene med i hvert sitt originale cover eller ligger de i et felles DVD-cover, som dette? Edit: Hvis de ligger sammen uten skikkelig cover tror jeg ikke at jeg skal bestille. Jeg er skikkelig sær på sånne ting. Endret 5. mai 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei, Skal trykke på "bestill" hos Siba.no med X360+forza+pinata bundle, men lurer på en ting: følger de to spillene med i hvert sitt originale cover eller ligger de i et felles DVD-cover, som dette i slike pakker eller hver for seg som to vanlige originale spill? Og dette er interesant for deg fordi at?? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den pakka inneholder en gammel type Xbox 360, med gammelt chipset og uten HDMI. Da er det større sjanse for å få RROD. Det bør du ta med i vurderinga. I følge bildet ser det ut som om det kommer i to cover. Kikker man litt nærmere på bildet ser man at coverne er kopiert inn, så jeg ville ikke vært sikkert. Er ikke verre enn å sende en mail. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De kommer i ett og samme cover. http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...18&Sector=6 Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har selv denne pakken, og kan bekrefte at de kommer i ett og samme cover. Det følger dog med instruksjonsbøker til begge spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå