Laserbeam Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) La denne tråden i ''Lekeplassen'', siden den kommer til å regnes som en telle tråd. Poenget er at du skal liste opp hvilke spill du eier, samme om dem er på konsoll eller PC. Og kanskje (ditt valg), legge inn en antydning om hvilke(t) spill du spiller til vanlig. Selv så eier jeg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PS2: Ace Combat: Squadron Leader Battlefield 2: Modern Combat Call of Duty Finesh Hour Paris Dakar Rally Theme Park World WRC II Extreme Full Spectrum Warrior Dog's Life Ratchet and Clank Jurassik Park: Operation Genesis Combat Ace SOCOM 3: U.S. Navy Seals Need For Speed Carbon James Bond 007: Nightfire Killzone Ace Combat: Distant Thunder Medal of Honor Rising Sun The Bard's Tale Mission: Impossible - Operation Surma WRC 3 Samurai Warriors Xtreme Legends PC: Dungeon Siege 2 Drømmefall: Den Lengste Reisen Gothic II Emipre Earth The Settlers IV Neverwinter Nights 2 Neverwinter Nights 2: The Mask of the Betrayer SWAT 4 Bioshock Half Life 2 Counter Strike: Source Half Life 2: Episode 1 Half Life 2: Episode 2 Half Life 2: Deathmatch Half Life 2: Lost Coast Portal World of Warcraft World of Warcraft: The Burning Crusade Two Worlds Industry Giant II (Gold Edition) Transport Giant (Gold Edition) The Temple of Elemental Evil Icewind Dale Icewind Dale II Dungeon & Dragons: Dragonshard Baldur's Gate Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast Baldur's Gate II: Shadows of Amn Baldur's Gate II: Throne of Bhall Demon Stone Neverwinter Nights (Neverwinter Nights:) Hordes of the Underdark Neverwinter Nights Shadows of Undrentide Black and White Call of Duty 4 Modern Warfare Worms World Party The Elder Scrolls: Morrowind Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Frozen Throne The Elder Scrolls: Oblivion Nå for tiden så spiller jeg Oblivion, Neverwinter Nights 2 og Half Life 2 Endret 5. mai 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) jeg eier Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor pc alle 14 command and conquer spillene alle medal of honer spillene brotsjet fra det nye battlefield 2 eragon driver 4 gta san andreas fantastic four da vinci koden the gudfather mafia de to første call of duty spillene hadde portal og hitman blodmoney men ga de bort gamecube spiderman 2 need for speed hot perusiut 2 super mario sun shine et luigi spill der du skulle fange spøkelser (husker ikke helt navnet) toney hawk underground og wastland dragon ball butkai james bond die another da the sims 2 Endret 6. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jeg eier: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor pc (21): BF2142 blåfjell counter strike anthology fifa 05 fifa 2000 flåklypa grand prix første klasse Gubben og katten i snekkerbua Hugo: den magiske eika HUgo:trylledrikken lego creator magnus og myggen Medal of honor Allied assault monsterbedriften olsen bander jr. roller coaster tycon 2 the mystery at grevholm 3 the sims 1 the sims: superstar the sims: unleashed toy story 2 zork nemesis ps2(34) har ikke alle her nå, men har telt engang ps3 (5) call of duty 4 fifa 08 GTA: 4 guitar hero 3 tiger woods 08 the simpsons totalt 60 spill Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mine spill Nå pleier jeg å spille GTA IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå