Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har noen inspill ang dette oppsettet, både positivt og negativt ?

Hovedkort : Asus P4G8X - Deluxe

Skjermkort : Connect3d Radeon 9500 moddet og klokket til 9700 PRO

RAM : 2x 256mb Twinmos PC3700

CPU : Intel P4 2.53Ghz (533 Bus)

Harddisk : Seagate Barracuda V 120Gb S-ATA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig sikker (basert på opplysninger fra andre som allerede har kjøpt og moddet kortene fra den samme forsendelsen).

Visstnok skal disse kortene være laget på den gamle PCB'en (med minnebrikkene i L-form rundt GPU'en)... mao moddes til 9700 uten prob.

Gir nærmere beskjed når jeg får det til :D

Lenke til kommentar

Ser at du vil ha intel basert system? Det er bra det du har valgt vil eg si, men vil og legge til at intel slipper nye brikkesett (i875P) nå i mars som støtter fsb 400/533/800. Det først hovedkortet basert på i875P er asus P4C800.

Nå i april kommer og intel ut med P4 2.6/2.8/3.06/3.2GHz/800FSB(Husker ikke hvor langt ned de går?)

Tenkte eg ville nevne det, er ikke sikker at alle som vet det enda, så får du og utnyttet ram brikkene bedre med dual ddr 400 støtte.

Lenke til kommentar

i875 chipsettet høres jo ut til å kunne by på rimelig gode ytelses-økninger... hmm.. må sjekke det MYE nærmere... er jo litt kjipt å kjøpe seg et hk til 1800-1900 kr uka før det kommer et helt nytt chipsett og nye cpu'er.... hmm... !!

Takk for tipset i hvert fall !!!!

Lenke til kommentar

When Intel introduces its Canterwood 800MHz system bus chip in April, that will cost $50. The Springdale G will launch at $41, the Springdale PE to $36, while the Springdale P will cost $33.

Det er prisen produsentene må betale for de nye brikkesettene, så når du kjøper det ferdige produktet her opp i nord må du nok betale en del, kan tenke meg en pris fra 1800-2500kr(Er noe eg tror)

http://www.theinquirer.net/?article=7450

Gang alle beløpene med 10 så har du ca pris i norge.

Lenke til kommentar
Noen som har noen inspill ang dette oppsettet, både positivt og negativt ?

Hovedkort   :   Asus P4G8X - Deluxe

Skjermkort :   Connect3d Radeon 9500 moddet og klokket til 9700 PRO

RAM            :   2x 256mb Twinmos PC3700

CPU            :   Intel P4 2.53Ghz (533 Bus)

Harddisk      :   Seagate Barracuda V 120Gb S-ATA

Hadde kjøpt et PE kort isteden da du ikke får noen ytelsesøkning med det kortet du har valgt (dette vet jeg har testet det selv) du sparer da en 500/600 kr legg dem i en P4 2,66 istedenfor :smile:

Lenke til kommentar
Apocalypse"]Ser grei ut den ja, men ville heller ha kjøpt et GeForce FX skjermkort, det er rett rundt svingen nå. :wink:

Det ville ikke jeg gjort! For dyrt, for dårlig ytelse...han tjener mer på å kjøpe 9500 og så modde det! Kjøp det som du har tenkt til å kjøpe du... :yes:

Lenke til kommentar
Hadde kjøpt et PE kort isteden da du ikke får noen ytelsesøkning med det kortet du har valgt (dette vet jeg har testet det selv) du sparer da en 500/600 kr legg dem i en P4 2,66 istedenfor :smile:

Bra forslag, gå for det!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...