Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynner typen å bli lei meg?

Gjest urolig

Anbefalte innlegg

Gjest urolig

Jeg og kjæresten har vært sammen i et halvt år nå, og helt til nå har jeg vært helt i himmelen hver gang vi har vært sammen. Men inntil for et par uker siden har noe endret seg, og det virker ikke som om han er like interessert i meg lenger - eller kanskje han er det, bare at nyforelskelsen er over?

Før holdt vi alltid rundt hverandre, vi satt oss alltid ved siden av hverandre og strøk og koste på hverandre, også når vi sov holdt han rundt meg, eller jeg rundt han. Enten ringte eller sendte vi meldinger med hverandre hver dag før. Det skal sies at det er et avstandsforhold, og vi ser hverandre maks hver helg. Nå har han sluttet å holde rundt meg, sende meldinger eller ringe. Selvsagt svarer han når jeg skriver til han, men det er aldri han som sender melding lenger og sier at han savner meg. Vi har sex som før, men det romantiske i hverdagen har liksom dødd ut.

Jeg blir utrolig lei meg av det, og jeg er redd ting ikke vil bli som før, for det er slik jeg ønsker det. Jeg sender fortsatt ofte meldinger til han og setter meg ved siden av han og stryker på han, men når det er så dårlig respons fra hans side blir jeg trist. Det har bare vart slik i rundt 3 uker, men jeg blir nervøs av det. Jeg tenkte jeg skulle ta det opp med han, men jeg vil ikke at han skal ringe meg og sende meldinger bare fordi jeg ber han om det, eller være romantisk og kjælen som før fordi han føler seg tvunget til det. Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det beste er å snakke med han om det. Helst så fort som mulig, før det utvikler seg for mye. Spør om det er noe galt, eller noe han vil snakke om. Er jo ikke sikkert at det er noe med deg eller forholdet deres som er problemet..

Lenke til kommentar

Dere bør sette dere ned sammen og snakke face to face, fortell han hva du føler. Har noen av de samme problemene som du/dere har, startet også for 3 uker siden faktisk. Damen jeg er sammen med har kommunisert med meg veldig mye i begynnelsen og vært åpen, mens jeg har tatt bitte bitte små baby skritt i forhold til henen om mine følelser. Skal selv snakke sammen med henne i dag face to face og bryte den stygge veggen som har oppstått mellom oss to.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...