vegavnil Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Lurer på om noen vet om det er lyddemper i GTA IV, slik som på bildet(kan godt være at bildet er av en mp5 i vinkel forfra) Men allfall, her er BILDET Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er på rett under 50% og har verken sett eller hørt noe i nærheten av en lyddemper. Har heller ikke hørt om noen andre som har sett en. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet om man kan få tak i den jakka der? Den var jo heftig tøff, men hakke sett den i noen av butikkene. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet om man kan få tak i den jakka der? Den var jo heftig tøff, men hakke sett den i noen av butikkene. Tror jeg så den jakka i en av butikkene ja. Når jeg lette etter dress. Husker ikke hvem men tror det er vinterjakke eller noe. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Finnes ingen lydempere. 98% completion (100% story) har ikke sett noe Jakken er Ski Jacket (tror jeg) fra en butikk i Algonquin. Det er ikke Perseus butikkene, men den litt mer harry butikken. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Den er fra modo, skinnjakke, vet ikke hva den heter, sikkert leather jacket, men det ser du når du går inn... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jupp, Ski Jacket fra Modo On topic: Har heller ikke sett noe til lyddemper. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Er kun glock og deagle med i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå