Odden Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 holder meg til Hugo Boss Aqua ellers har jeg Eternity. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I motsetning til dere trenger ikke jeg å dekker over svettelukta med parfyme, fordi jeg dusjer hver dag og som en annen sa .. fag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I motsetning til dere trenger ikke jeg å dekker over svettelukta med parfyme, fordi jeg dusjer hver dag hvem er det som ikke dusjer hver dag, da? og som en annen sa .. fag unger.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg bruker en som heter "Manne svette" .. den lukter det godt av ... neida ... Tommy Pulmyfinger her Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Husker ikke hva min heter, fikk den av bestemor til jul... dessyten sa mamma at den lukta godt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har en som bare heter hugo boss (rund flaske) og en Hugo boss aqua Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvem er det som ikke dusjer hver dag, da? Ja !? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skal man ut blir det nok et par-tre spruter med Jean Paul. Er dette for mye? 2-3 spruter er mye. Jeg bruker en halv til hverdags, og en hel i helgene om jeg bruker den. Den er meget sterk i duft. Det er sjeldent jeg bruker parfyme som sagt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tror mange har misforståt spørsmålet mitt. Bruker disse hvis eg skal på by'n eller feste eller date og lignende. Tar ikke på meg slikt god lukt hver gang eg dusjer. hvorfor ikke? skal man lukte promp hver ukedag, og godt i helgene? Hehehe nei da bruker eg vanlig axe eller lignende til vanlige dager. Bruker de som er i listen til spesiele ting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 syns hver dag er spesiell, jeg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hm. mine parfymer passer sikkert ikke helt inn her.. men det driter jeg i ikke listet i prioritert rekkefølge: 1. Tropical punch fra escada 2. Eternity fra CK 3. Escape fra CK 4. Eau de Solei eller no fra Salvador Dahli 5. G fra Goivanni? erke helt sikker.. 6. Obsession fra CK , sinnsykt tung parfyme.. og diverse rusk som jeg ikke husker navnet på! Tropical punch lukter mmm edit: glemte do!! gutter som har mer enn en parfyme er ikke gay? please.. voks opp da! det er ikke homofilt å lukte godt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvem er det som ikke dusjer hver dag, da? De som ikke har dusj? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Le Male og CK One + endel sticks og no jallagreier jeg fikk til jul bruker le male vanligvis Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvem er det som ikke dusjer hver dag, da? De som ikke har dusj? Ja, også de som dusjer annenhver dag da. :] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, også de som dusjer annenhver dag da. :] usj! vik fra meg, skitne menneske! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, også de som dusjer annenhver dag da. :] usj! vik fra meg, skitne menneske! Jeg dusjer hver dag jeg - skal faktisk dusje nå. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tror Le male er ganske vanlig. Dama har Le female ellerno ++ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bruker itt no, bortsett fra litt nøytral deo. Håper dere har forståelse for at ikke alle trenger parfymer for og få draget... 8) Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ralph Lauren - Polo Sport (eau de toilette + stick) Björn Borg - 109 Issey Miyake Paris - Eau Le D'issey Bruker Polo Sport-sticken hver dag + en eau de toilette fra listen ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå